فیلتر تلگرام در دستور کار کمیته فیلترینگ : آیا باید با تلگرام هم خداحافظی کنیم ؟

بر اساس گزارش های منتشر شده ، کمیته فیلترینگ چهار شنبه آینده جلسه ای در دادستانی برگزار خواهد کرد که یکی از دستورات این جلسه ، فیلتر تلگرام است.

هنوز چند ماه بیشتر از مرگ وایبر در ایران و به دنبال آن مهاجرات کاربران از این اپلیکیشن به تلگرام نگذشته است که احتمال دارد تلگرام نیز به سرنوشتی شبیه به وایبر دچار شود.

این درحالی است که به گفته مسئولین تلگرام این اپلیکیشن در ایران حدود ۲۰ میلیون کاربر دارد.هرچند که مقامات داخلی عقیده دارند که تعداد کاربران تلگرام در کشورمان حدود ۱۴ میلیون می باشد.

جالب است بدانید که هفته گذشته یکی از مسئولین تلگرام از ایجاد اختلالاتی در این اپلیکیشن از سوی دولت ایران خبر داد که البته بلافاصله توسط مقامات دولتی تکذیب گردید.

حالا گفته می شود که صبح چهارشنبه جلسه کمیته فیلترینگ در دادستانی برگزار خواهد شد و یکی از دستورات این جلسه، فیلترینگ تلگرام است.

نظر شما در مورد این موضوع چیست ؟

منبع : تابناک

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. به نظر من کار بجا است.

    • شاید شما دوست عزیز از نبود صحت عقلی و قدرت تصمیم گیری رنج برده ، دچار مشکلات جدی هستید و امکان استفاده صحیح از نرم افزار های اجتماعی برای شما میسر نمی باشد ، ممکن است به جهت نبود سواد کافی امکان بهره مندی از امکانات اینگونه برنامه ها برایتان مقدور نیست ، شاید پدر خانواده ایی هستید و معلومات کافی برای محدود نمودن فرزندان خود در استفاده از این برنامه ها را ندارید و ممکن است پای منافع شما درمیان باشد …
      بنابر این تصمیم گرفتن دیگران برای شما و یا به جای شما برایتان خوشایند است و از آن استقبال هم می کنید …. !!!!!
      بنده سالهاست که از دستگاه های هوشمند یا به روایتی دیگر اسمارت فونها استفاده می کنم ، و شاید جزو اولین نفراتی بوده ام که از دستگاههای لمسی با سیستم عامل های گوناگون بهره می برده ام ، سالهاست که عضو اکثر شبکه های اجتماعی می باشم … اما … روش استفاده صحیح از آنها را آموخته و تنها در جهت استفاده صحیح از آنها گام برداشته ام . به عنوان مثال ، به تناسب شغل خود مجبور به ارسال پیش نمایش پروژه ها و ارسال فایلها و تصاویر مربوطه به مشتریان خود بوده و یا برای خرید کالایی نیاز به نظرخواهی از همسر خود هستم و یا عزیزی از عزیزانم در خارج از کشور و دور از من بوده و نیاز به برقراری ارتباط با وی دارم … پس بنده حقیر نیاز به تصمیم گیری مسئولان محترم نداشته و خود با بهره گیری از تفکر سلامت و قدرت تصمیم گیری صحیح مسیر خود را انتخاب می نمایم …. البته دوستانی نیز هستند که روش استفاده صحیح از اینگونه برنامه ها را نمی دانسته و یا به عمد از آنها سوء لستفاده می نمایند ولی به این امر واقفم که مرا در گور آنها و آنه را در گدر من نمی گذارند ….

  2. اینجا ایران است… سرزمین محدودیت ها
    فیسبوک…وی چت…وایبر…وحالا تلگرام (آخه تاکی باید با ما مثه بچه رفتار بشه)
    تلگرام فیلتر بشه جاش مسنجر با امکانات مشابه زیاده و روز به روز به تعداد وامکانات مسنجرا داره اضافه میشه
    بعد از مهاجرت به تلگرام….مهاجرت دوم به Tictoc
    مشکل با فیلتر کردن حل نمیشه و نخواهد شد

  3. سید محمد رضا احمدی مقدم

    با فیلتر کردن تلگرام ،جمع اوری ماهوار،بر خورد نامناسب ،بامردم مشکلی حل نمیشه. ،کار را باید ریشه ای درست کرد،. ریشه ضمانت ساقه را میکند ،اگر جسمی را به هوا پرتاب کنیم به محض اینکه نیروی وارد شده به ان تمام شود سقوط خواهد کرد
    ولی خار از دل کوه سنگ را میشکافد وبیرون میاد ، مردم ریشه دارن کار باید ریشه ای حل بشه
    با پاک کردن صورت مسئله. هنوز مسئله ای حل نشده

  4. whats app b in khoobi
    hame chabidan b telegram