آغاز پیش فروش تبلت گلکسی ویو در خرده فروشی Adorama : با تبلت غول پیکر سامسونگ آشنا شوید

پس از انتشار اخبار و اطلاعات متعدد از تبلت غول پیکر سامسونگ گلکسی ویو ( Galaxy View ) ، حالا پیش فروش این تبلت توسط خرده فروشی Adorama آغاز شده است.این خرده فروشی جزئیات کامل این تبلت را معرفی کرده است با این حال پیش از این نیز بسیاری از این ویژگی ها توسط خبرگزاری ها منتشر شده بود.

ظاهراً بازار تبلت‌های آشپزخانه‌ای رفته‌رفته داغ می‌شود و پس از آنکه آلکاتل از OneTouch Xess و سونی از تبلت Z نسخه‌ی آشپزخانه (Tablet Z Kitchen edition) پرده برداشتند، این بار نوبت به سامسونگ رسیده تا یک تبلت غول آسای ۱۸.۴ اینچی را معرفی نماید؛ در همین راستا این محصول جهت پیش خرید در وب‌سایت آدوراما (Adorama) قرار گرفته و در عین حال مشخصات آن نیز افشا شده است.

 

این تبلت از صفحه نمایش ۱۸.۴ اینچی با وضوح Full HD بهره می برد که تراکم پیکسلی ۱۲۰ پیکسل در هر اینچ را فراهم می کند. چیپ ست Exynos 7580 که از پردازنده های ۱.۶ گیگاهرتزی بهره می برد نیز در این تبلت به کار خواهد رفت. با این حال خرده فروشی بالا نام چیپ ست این تبلت را Carmen2 عنوان کرده است که برای نخستین بار است که در دنیای فناوری مطرح می شود.

۲ گیگابایت رم در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه خارجی نیز سایر ویژگی های سخت افزاری این تبلت را تشکیل می دهند.این تبلت که فاقد دوربین اصلی است، از دوبین جلو با کیفیت ۲.۱ مگاپیکسل بهره می برد. این دوربین توانایی فیلم برداری با وضوح ۱۰۸۰p را خواهد داشت.

تبلت Galaxy View از شبکه های مخابراتی ۳G چهار باند و Cat.6 LTE پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر آن نسخه بدون سیم کارت و WiFi آن نیز ارائه خواهد شد. البته شرکت سامسونگ در هر دو نسخه از فناوری WiFi 802.11 a/b/g/n/ac استفاده کرده است. بلوتوث نسخه ۴.۱ در کنار GPS به همراه فناوری A-GPS و GLONASS نیز سایر ویژگی های ارتباطی آن خواهند بود.

تبلت سامسونگ گلکسی ویو از باتری با ظرفیت ۵۷۰۰ mAh استفاده خواهد کرد که برای تبلت با چنین صفحه نمایشی ممکن است کمی ضعیف به نظر رسد، با این حال شرکت سامسونگ عنوان کرده است این تبلت تا ۸.۵ ساعت در حالت پخش فیلم شارژدهی خواهد داشت.

این تبلت با قیمت ۵۹۹ دلار توسط خرده فروشی Adorama پیش فروش می شود، با این حال قیمت و تاریخ عرضه رسمی آن هنوز از سوی سامسونگ ارائه نشده است.

منبع : GSMArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*