گوشی هوشمند LeTV Le 1s معرفی شد : نازک اندام قدرتمند چینی با قیمتی مناسب

کمپانی LeTV ، یکی دیگر از تولید کننده‌گان بیشمار چینی گوشی های هوشمند است که اخیرا چهارمین اسمارت فون خود از خط تولید Le را به نام Le 1s معرفی کرده است.این گوشی نازک اندام به مشخصات قدرتمندی مجهز شده و با قیمتی مناسب به دست مشتری خواهد رسید.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

ضخامت بدنه این گوشی ۷.۵ میلیمتر بوده و وزن آن ۱۹۲ گرم می باشد.در پنل جلوی این دستگاه یک نمایشگر ۵.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰p قرار داده شده که دارای اوج روشنایی ۵۰۰ نیت است که خیلی بد نیست.

LeTV Le 1s به تراشه MediaTek Helio X10 مجهز شده که با سه گیگابایت رم همراهی می شود. لازم به ذکر است که چیپست مدیاتک Helio X10 پردازنده‌ای هشت هسته‌ای بر اساس معماری ۶۴ بیتی بوده که طبق معماری چینش هسته Cortex-A53 طراحی گردیده و بر روی فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز انجام وظیفه خواهد کرد. پردازنده گرافیکی قدرتمند این چیپست صفحه‌نمایش‌های ۱۲۰ هرتزی را پشتیبانی کرده و قابلیت فیلم‌برداری فول اچ‌دی با سرعت عالی ۴۸۰ فریم بر ثانیه برای ایجاد حرکت آهسته Super Slow Motion را به دستگاه می‌بخشد. لازم به ذکر است که گوشی‌های بالا رده‌ای همچون آیفون ۶ و ۶ پلاس در حال حاضر تنها می‌توانند تصاویر را با سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کنند.

گوشی هوشمند LeTV Le 1s در بخش حافظه ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی دارد که البته قابل ارتقا نیست.در پنل پشت سنسور اثر انگشت و دوربین ۱۳MP ISOCELL با فلش LED تک قرار گرفته است. برای عکاسی سلفی دوربین ۵ مگاپیکسلی با شعاع زاویه باز ۸۵ درجه قرار دارد.

این گوشی همچنین به سیستم عامل Android 5.1.1 با رابط EUI به دست مشتری خواهد رسید.براساس اعلام شرکت سازنده، گوشی LeTV Le 1s از سوم نوامبر در چین و هند و با قیمت ۱۷۳ دلار عرضه خواهد شد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*