تماشا کنید : اولین ویدیوی ضبط شده با پهباد GoPro

مدتی است که زمزمه‌ی ورود اکشن کم‌های حرفه‌ای گوپرو ( GoPro ) به درون پهپادها شنیده می‌شود و نیک وودمن مدیرعامل این کمپانی اوایل سال جاری شایعات فوق را تایید کرد. با این حال این شرکت تاکنون جزئیات خاصی را از قیمت، طراحی و مشخصات این دستگاه عنوان نکرده است.حالا GoPro اولین شات ویدئویی پهپادهای خود را منتشر کرده است. در یک کلیپ کوتاه که امروز منتشر شد، این کمپانی چندین شات ردیابی از حومه شهر و جنگل را به تصویر کشانده تا پایداری و کیفیت تصویر کوادکوپتر آینده‌ی خود را نشان دهد.

ویدئوی جدید منتشر شده اولین دیدگاه‌ها از دستاورد گروه GoPro را نشان می‌دهند. این تصاویر با اکشن کم Gero 4 متصل به کوادکوپتر مجهز به تثبیت کننده‌ی تصویر گرفته شده، این فیلم‌ها با کیفیت ۱۴۴۰p ارائه شده و با وجود پرواز کوادکوپتر بر فراز جنگل و میادین باز از ثبات خوبی برخوردار هستند.

در حال حاضر تعدادی پهپاد تجاری به حمل اکشن کم Hero4 می‌پردازند مانند Phantom 2 و ۳DR Solo، در نتیحه عملکرد GoPro در این زمینه و اینکه چه تفاوتی را برای برجسته کردن خود در نظر گرفته، جالب است. آیا ثبات تصویری این دستگاه قادر به ارتقای سطح آن است؟ آیا این کمپانی قیمت ارزان‌تری را برای محصول خود در نظر گرفته؟ شاید هم این پهپاد مجهز به ویژگی‌های جذاب دیگری باشد؟

انتظار می‌رود عرضه‌ی پهپادهای GoPro در نیمه اول سال ۲۰۱۶ صورت گیرد. می‌توانید اولین ویدئوی آزمایشی گرفته شده با دوربین این پهپاد را در ادامه مطلب تماشا کنید.

منبع : gizmag