انتشار مشخصات منتسب به گوشی HTC One X9 : یک پرچم دار دیگر از اچ تی سی ؟!

کمپانی تایوانی اچ تی سی ، نزدیک به یک ماه پیش از گوشی پر سر و صدای HTC One A9 رونمایی کرد.محصولی که بر خلاف انتظارات نتوانست نقش یک قهرمان واقعی را برای این شرکت بازی کند.حالا به تازگی یک تصویر و مشخصاتی منتسب به یک گوشی جدید از اچ تی سی با نام اچ تی سی وان ایکس ۹ ( HTC One X9 ) منتشر شده که اگز اطلاعات منتشر شده از آن صحت داشته باشد ، با اسمارت فونی قدرتمند روبرو خواهیم بود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده ،گوشی هوشمند اچ تی سی وان ایکس ۹ به یک صفحه نمایش با رزولوشن ۲K مجهز خواهد بود که هنوز سایز آن مشخص نشده است.

در بخش پردازنده هم دو سناریو برای این گوشی مطرح شده است.اولی احتمال استفاده از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰ بوده و سناریو دوم به احتمال استفاده از تراشه مدیاتک Helio X20 در این گوشی اشاره کرده است.در بخش حافظه هم گفته شده که اچ تی سی One X9 به یک رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی تجهیز خواهد شد.همچنین این احتمال وجود دارد که نسخه دیگری از این گوشی با رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگاباتی هم عرضه شود.

از تجهیزات تصویر برداری نسبت داده شده به این گوشی می توان به دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی و یک دوربین جلو ۴ مگاپیکسلی اشاره کرد.از دیگر مشخصات فنی اچ تی سی وان X9 می توان به بدنه تمام فلزی ، اسپیکر های BoomSound و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

در آخر باید گفت که قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی ۴۷۰ دلار بوده و هنوز هیچ منبع رسمی این اطلاعات را تایید نکرده است.

نظر شما در مورد این گوشی چیست ؟

HTC-One-X9-1

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*