توضیحات نمایشگرهای انعطاف پذیر AMOLED + عکس

 

 

اپل قصد دارد این نمایشگر جذاب سامسونگ را با نمایشگر‌های Retina ال‌جی که در حال حاضر بر روی آیپد 2 و آیپد نسل سومش قرار دارد، جایگزین کند.
اخبار جدیدی از اپل به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد این غول دنیای فناوری قصد دارد نمایشگر محصولاتش را به سمت AMOLED ها سوق دهد، آن هم AMOLED های انعطاف‌پذیر. آیا اپل، از نمایشگرهای جذاب Retina ال‌جی دل بریده و قصد دارد به سوی AMOLED های سامسونگ برود.

طبق اخبار دریافت شده از وب سایت oled-display.net، اپل در حال مذاکره با سامسونگ برای استفاده از نمایشگر‌های AMOLED انعطاف‌پذیر در محصولاتش می‌باشد.ظاهرا اپل قصد دارد این نمایشگر جذاب سامسونگ را با نمایشگر‌های Retina ال‌جی که در حال حاضر بر روی آیپد 2 و آیپد نسل سومش قرار دارد، جایگزین کند. نوکیا و HTC نیز از نمایشگرهای AMOLED سامسونگ برای محصولاتشان استفاده می کنند.

 
 

 

  البته اپل قصد ندارد تا پایان امسال از این نمایشگر‌ها در محصولاتش استفاده نماید. بد نیست سری به جدول قیمت نمایشگرهای مختلف بزنیم.
قیمت IPS LCD به‌کار رفته در آیفون 4 در سایز 3.7 اینچ 38.5 دلار تمام می‌شود.
قیمت Super AMOLED Plus به‌کار رفته در گوشی Galaxy S2 در سایز 4.3 اینچ بین 50 تا 55 دلار تمام می‌شود.
قیمت Super AMOLED Plus به‌کار رفته در Galaxy Tab 7.7 در سایز 7.7 اینچ بین 150 تا 170 دلار تمام می‌شود.
اگر اپل بخواهد از این نمایشگر AMOLED در آیپد‌های 9.7 اینچی‌اش استفاده کند، تنها نمایشگر هر آیپد 240 تا 260 دلار برایش آب می خورد که به این ترتیب قیمت محصول بسیار بالا خواهد رفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*