تماشا کنید : کانسپتی دیدنی و واقع بینانه از آیفون ۷ اپل

همیشه قبل از معرفی یک محصول جدید و البته پرطرفدار ، طرح های مفهومی یا کانسپت بسیاری از آن منتشر می گردد که برخی بسیار انقلابی و دور از واقعیت بوده و برخی دیگر نیز واقع بینانه و نزدیک به آنچه قرار است در آینده معرفی گردد هستند.تا امروز کاسپت های زیادی از آیفون ۷ اپل منتشر شده که بیشتر آنها به نظر نمی رسد شبیه به چیزی باشند که اپل در سر دارد.اما امروز جرمین اسمیت ( Jermaine Smith ) طرحی واقع بینانه از آیفون ۷ منتشر کرده که نظر هر بیننده ای را به خود جلب خواهد کرد.

این طرح را نمی‌توان کاملا انقلابی همانند طرح های قبلی دانست ولی به واقعیت برخی نکات آن می‌تواند نزدیک‌تر باشد. این طرح نیز همانند طرح قبلی که توسط DeepMind ارائه شده بود، به نسبت صفحه نمایش به پنل جلویی واکنش داشته است. جرمین اسمیت هم این عقیده را دارد که می‌توان استفاده بیشتری برای صفحه نمایش از قسمت جلویی آیفون داشت. طرح جرمین نیز کمی با عناصر طراحی اپل مطابقت بیشتری دارد.

همانطور که در ویدیو مشاهده می‌کنید طراح این کانسپت سعی داشته با کوچک‌تر کردن فضایی که برای دکمه هوم در نظر گرفته می‌شود در حالی که شکل گرد حفظ شده، فضای در دسترس برای صفحه نمایش را زیادتر کند. این بزرگتر شدن صفحه نمایش نسبت به بدنه را می‌توان یک تغییر خوشایند دانست. طراحی بدنه آن نیز به صورت mirror finish_آینه‌ای_ صورت گرفته است.

آیفون ۷ دارای اتصال USB Type-C برای شارژ سریع‌تر و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی که مجهز به optical image stabilization _لرزشگیر اپتیکال_ می‌باشد که البته این دوربین کمی با روند معمولی اپل به نظر عملی نمی‌باشند. یکی دیگر از نقاط اشاره شده صفحه نمایش Super Amoled فول اچ‌دی ۴٫۷ اینچی است که طبق اخبار به اطلاع رسیده نباید به این زودی‌ها چنین انتظاری را از اپل داشت و حداقل تا سال ۲۰۱۸ این اتفاق نخواهد افتاد. آیفون ۷ طراحی شده از قابلیت شارژ بی سیم نیز بهره می‌برد، قابلیتی که علاوه بر جذابیت، طرفداران بسیاری را دارد.

باید دید که اپل آیفون ۷ را چگونه روانه بازار خواهد کرد. تا معرفی رسمی محصول نمی‌توان در مورد هیچکدام از جزئیات آیفون ۷ به طور قطعی نظر داد.

می‌توانید کانسپت طراحی شده را در پایین مشاهده نمایید :

منبع : concept-phones

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چقد ضخامتش زیاده