گوشی پایین رده سامسونگ گلکسی J3 معرفی شد

کمپانی سامسونگ روز گذشته از یک گوشی پایین رده با نام گلکسی جِی ۳ ( Galaxy J3 ) رونمایی کرد.این گوشی که پیش از این تاییدیه سازمان FCC آمریکا و سازمان TENAA چین را دریافت کرده بود ، از مشخصات و طراحی قابل قبولی در مقایسه با سایر رقبای پایین رده خود برخوردار می باشد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا با گلکسی J3 بیشتر آشنا شویم.

سامسونگ گلکسی J3 از صفحه نمایشی ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ سوپر امولد بهره می برد که با ارائه تراکم پیکسلی ۲۹۴ ppi کیفیت قابل قبولی را نمایش خواهد گذاشت.سامسونگ همچنین از یک پردازنده چهارهسته ای با کلاک ۱.۲ گیگاهرتز که مدل آن مشخص نیست در این گوشی استفاده کرده که در کنار حافظه رم یک گیگابایتی باید انتظار داشتن سرعتی قابل قبول حین اعمال روزانه از این گوشی داشت.حافظه داخلی آن نیز ۸ گیگابایت است که از کارت حافظه نیز پشتیبانی می کند.

در قاب پشتی آن می توان یک دوربین ۸ مگاپیکسلی را مشاهده کرد که با یک فلش ال ای دی همراه شده است.همچنین برای طرفداران عکاسی سلفی یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی این گوشی قرار دارد.نیرو دهی به این دستگاه که نسخه ۵ اندروید بر روی آن سوار است توسط یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی انجام می پذیرد.

از سایر ویژگی های این گوشی می توان دسترسی به امکان ورود به اپلیکیشن دوربین با دوبار کلیک کردن برروی کلید خانه و همچنین وجود حالت Ultra power saving برای موارد ضروری کاهش باتری نام برد که از مدل های رده بالاتر سامسونگ به ارث برده شده است.

اگرچه فروشگاه سامسونگ در چین این محصول را در لیست موجودی های خود قرار داده، اما در هیچ کجای آن نتوانستیم قیمتی از آن پیدا کنیم.باتوجه به سخت افزار ارائه شده و استراتژی سامسونگ در متعادل کردن قیمت های خود برای عقب نماندن از کمپانی های چینی میتوان انتظار قیمتی حدود ۱۲۰ دلار را از آن داشت.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. شما درباره چیزی که می نویسین مدرک دارین :Angry: :Angry:

  2. سلام
    ببخشیدا
    ببخشیدا

    ولی شما هنوز نمیدونید این گوشی میان رده ست ،

    و میگید پایین رده ، اونوقت بررسیش هم کردید؟!!

    واقعا که