با سبک‌ترین گوشی هوشمند بازار آشنا شوید

گوشی های هوشمند امروزی از سایز نمایشگر بزرگی برخوردار بوده و به خاطر کیفیت و زیبایی فلز ، اکثرا با بدنه ای فلزی روانه بازار می گردند.اما این دو عامل ، یعنی بدنهخ فلزی و سایز بزرگ در کنار تمام ویژگی های مثبتی که دارند ، باعث افزایش وزن گوشی هم خواهند شد.عاملی که می تواند در انتخاب یک گوشی برای کابران حائز اهمیت باشد.با این اوصاف فکر می کنید سبک‌ترین گوشی هوشمند بازار ، کدام محصول و ساخت چه کمپانی باشد ؟

برای رسید به پاسخ این پرسش در ادامه مطلب با گجت نیوز همراه باشید.

Xolo-Q900s-Plus-1جالب است بدانید که سبک وزن ترین گوشی هوشمند جهان ، محصول کمپانی هندی زولو ( Xolo ) بوده و Xolo Q900s Plus نام دارد.این گوشی با اینکه به یک نمایشگر ۴.۷ اینچی مجهز شده و سایز نسبتا بزرگی دارد ، تنها ۱۰۰ گرم وزن دارد !

علاوه بر وزن بسیار کم، این مدل به پردازنده ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۲۰۰ به همراه یک گیگابایت رم نیز مجهز شده است. Q900s Plus  از دوربین ۸ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED نیز سود می‌برد و نسخه ۴٫۴٫۴ از سیستم عامل متن باز اندروید را نیز در خود جای داده تا میان رده بودنش را به همه ثابت کند.

اگر بخواهید راز سبک بودن این مدل را بدانید، تنها کافی است نگاهی به باتری ۱۸۰۰ میلی آمپری آن بیندازید! در دنیای امروزی که گاهی اوقات باتری‌های ۳۰۰۰ میلی آمپری نیز جواب گوی نیاز ما نیستند، دیدن چنین میزانی برای باتری هیچ توجیحی جز کاهش وزن ندارد! بالاخره گاهی اوقات برای رکورددار شدن می‌بایست قید خیلی چیزها را زد!

نظر شما در رابطه با سبک‌ترین اسمارت‌ فون دنیا چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. آره، قید خیلی چیزا رو باید زد. من جمله رضایت مشتری و بازار جهانی.
    آخه کسی چیزی تولید کنه که نتونه به عوام بفروشه به چه درد میخوره؟
    برای یه فرد بالغ ۳۰۰ گرم با ۱۰۰ آنچنان فرقی نداره. جدا از این بعد از یه مدت بدن با اون وزن عادت مبکنه. درست مثه روزای اول که یکی عینک میزنه یا سمعک. بعدشم مگه چند مدل گوشی خوب پیدا میشه که با یه دست بشه راحت باش کار کرد؟