چوب گردو

قیمت فروش چوب گردو خشک بروز شد

یکی از انواع چوب‌های بسیار با کیفیت و مقاوم برای تولید محصولات چوبی، چوب گردو می‌باشد که با داشتن گره‌های بی نظیر بر روی پوستش می‌توان از آن برای تولید محصولات دکوری هم استفاده کرد.

خشک کردن محصولات یکی از روش‌های بسیار مفید برای نگهداری طولانی مدت آن‌ها می‌باشد. محصولات چوبی هم از این قاعده مستثنی نیستند، چرا که به وسیله خشک کردن، آب میان بافتی در چوب از بین رفته و از رشد قارچ و پوسیدگی آن جلوگیری می‌شود. برای آگاهی و کسب اطلاعات بیشتر شرکت تجاری آراد برندینگ برای مطالعه ادامه مطالب از شما دعوت به عمل می‌آورد.

چوب گردو خشک از محکم‌ترین نوع چوب برای تولید لوازم خانگی از قبیل مبلمان و میز ناهارخوری و همچنین میز پذیرایی و عسلی می‌باشد و از آنجا که چوب ماده‌ای با قدرت جذب آب بالا است، باید در فرایند خشک کردن آن نهایت دقت را به کار برد تا به مرور زمان چوب باد نکرده و از مقاومت آن کاسته نشود.

چوب گردو خشک

چوب گردو خشک به عنوان یکی از بهترین و مقاوم‌ترین نوع چوب در تهیه لوازم چوبی منزل و همچنین برای استفاده و طراحی دکوراسیون داخلی ادارات، سالن‌های کنفرانس و… کاربرد دارد. قیمت چوب گردو خشک را می‌توان از مراکز معتبر تهیه و تولید چوب جویا شد. خشک کردن محصولات یکی از روش‌های بسیار مفید برای نگهداری طولانی مدت آنها است.

چوب گردو

با توجه به نوع چوب و همچنین موارد ذکر شده در تهیه چوب گردو خشک که در بالا ذکر شد، این کالا می‌تواند از قیمت‌های مختلفی برخوردار باشد که مشتريان برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید چوب گردو خشک می‌توانند از طریق این سایت و حتی روش خرید مستقیم از مراکز تولید چوب گردو خشک اقدام نمایند.

برای خشک کردن چوب باید به نکات زیر توجه کنید:

در ابتدا چوب را به سرعت خشک نکنید و چوب را در مکانی بگذارید تا مقداری هوا در آنجا جریان داشته باشد. نکته حائز اهمیت در تمامی مراحل خشک کردن چوب گردو این است که از وسایل گرمایشی استفاده نکنید، زیرا احتمال آتش سوزی در چوب خشک بالا می‌باشد.

می‌توانید از پنکه استفاده کنید و اگر در مدت زمان کوتاهی چوب را خشک کنیم شاهد پیچ و تاب خوردن چوب هستیم. همچنین رعایت فاصله مناسب برای عبور جریان هوا می‌تواند به فرآیند تسریع خشک شدن چوب گردو کمک کند.

بهترین زمان برای خشک کردن چوب از ابتدای بهار تا انتهای تابستان است که رطوبت هوا بین ١۵ الی ٢٠ درجه سانتی‌گراد می‌باشد و در طی این پروسه عجله را کنار بگذارید. چوب‌های هم‌جنس را در دسته‌های مشابه طبقه‌بندی و خشک کنید و از درختان کوچک و جوان استفاده نکنید، زیرا کیفیت درختان تنومند را پس از خشک شدن ندارند.

فروش چوب گردو

سالیانه 11.5 میلیون دلار چوب درخت گردو در جهان معامله می‌شود که سهم ایران 48 هزار دلار می‌باشد؛ این عدد کم حاکی از آن است که کشور ما در این نوع از تجارت چندان نقش موثری ندارد، اما می‌تواند سهم خودش را از این بازار پررونق افزایش دهد.

ایران می‌تواند با صادرات چوب درخت گردو به عراق و افغانستان و ترکیه سهم خودش را در این بازار افزایش دهد. کشور افغانستان سالیانه 37 هزار دلار چوب درخت گردو وارد می‌کند که کشور ما فقط 3 هزار دلار به افغانستان صادر می‌کند. چوب درخت گردو محصول بکر و تازه‌ای است که شما می‌توانید بر روی آن کار کنید، اگر می‌خواهید درباره تجارت این محصول اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید با مجموعه آراد برندینگ ارتباط برقرار کنید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهند.

چوب گردو

شما عزیزان برای خرید و فروش چوب گردو کیلویی که کاربرد بسیار زیاد و متقاضیان زیادی دارد می‌توانید با ما ارتباط برقرار کنید، زیرا افرادی سودجو که به مافیای فروش چوب معروف می‌باشند در زمینه خرید و فروش این محصول نفوذ گسترده‌ای دارند و باعث شده‌اند تا قیمت هر کیلو چوب درخت گردو دارای نوسانات عمده‌ای باشد و در نتیجه با ارقام مختلف اعلام گردد.

این مجموعه یکی از رسمی‌ترین مراجعی می‌باشد که در در زمینه قیمت گذاری برای انواع چوب‌ها به ویژه چوب گردو به صورت کیلویی فعال است. این مجموعه با نظارت بر فعالیت واسطه گرانی که باعث بالا رفتن قیمت چوب‌ها می‌گردند، تا حدود زیادی باعث ثبات نسبی قیمت هر کیلو چوب گردو گردیده است.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*