خرما شاهانی

فواید خرما شاهانی مجول مغزدار تازه برای سلامتی چیست؟

خاصیت ضد سرطانی یکی از ویژگی‌های بارز محصول خرما می‌باشد. خرما دارای قند طبیعی بوده و به همین دلیل برای افراد مبتلا به دیابت جایگزین بسیار مناسبی است.

در هنگام خرید خرما باید به نکاتی توجه داشته باشید تا بتوانید نمونه‌های با کیفیت و درجه یک این محصول را تهیه نمایید و از خرید خود نهایت لذت را ببرید که در ادامه به برخی از این نکات اشاره خواهیم کرد. همچنین شما می‌توانید بهترین نوع این محصولات را در سایت بزرگ آراد برندینگ مشاهده نمایید و اگر جزء افرادی هستید که اطلاعات کاملی در خصوص خرما ندارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از خرید فله‌ای خرما خودداری کنید.

خرما شاهانی

از مهم‌ترین نکات که باید در هنگام خرید بدان توجه داشته باشیم تازه بودن خرما است. بسته به نوع محصولی که می‌خواهید خرید کنید خرما باید از براقی و نوعی لطافت برخوردار باشد و همچنین عاری از هر گونه حشرات باشد و توجه کنید که نمونه‌های کهنه این محصول پوستی خشک یا حتی کپک زده دارند. در نتیجه حتما در هنگام خرید خرما نمونه‌های بسته‌بندی شده را تهیه کنید، زیرا از کیفیت بالاتری نسبت به نمونه فله برخوردار می‌باشند.

خرما شاهانی مجول مغزدار

این خرماها نسبت به بقیه خرماها شیرین‌تر هستند و قسمت پوست و لایه گوشتی آنها به راحتی از هسته جدا می‌شود. خرما شاهانی مجول مغزدار را باید از رطوبت و گرما دور نگه دارید؛ زیرا این محصول خیلی سریع فاسد می‌شود و به خاطر طعم شیرینی که دارد خیلی سریع مورد حمله‌ی حشراتی مانند مورچه و مگس و غیره قرار می‌گیرد.

خرما شاهانی

خرمای شاهانی یکی از خرماهایی است که در ایران مشتریان زیادی دارد و حتی خرک یا خارک خرما نیز طعم شیرینی دارد و عموم مردم از آن استفاده می‌کنند. خرمای شاهانی ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و به دلیل داشتن مقادیر بسیار بالایی از کلسیم، فسفر و آهن از خرماهایی چون خرما مضافتی و خرما حلاوی بهتر است. این محصول برای بیمارهای دستگاه گوارش و یبوست بسیار مفید است و مقادیر بسیار زیادی از ویتامین را در  خود جای داده و یک بمب انرژی بسیار خوب برای افراد عادی و حتی ورزشکاران می‌باشد.

خرما دارای قند طبیعی است و جایگزین بسیار خوبی برای قند و نبات و شکر و همچنین شکلات محسوب می‌شود و به دلیل داشتن ویتامین ب6 برای تقویت حافظه‌ی کوتاه مدت نیز بسیار تاثیرگذار است. ظاهر خرمای مجول و خرما پیارم خشکپاک کمی خشک است، اما از قدیم گفته‌اند از ظاهر چیزی را قضاوت نکنید؛ زیرا پس از خوردن کمی از این خرما متوجه بافت نرم و طعم بسیار لذیذ آن می‌شوید و مطمئنا خریدن خرمای شاهانی مجول را در الویت خود قرار می‌دهید.

خرما سطح کلسترول خون را تنظیم می‌کند و مقدار فیبری که درون خرما وجود دارد بیشتر از مقدار فیبری است که درون موز وجود دارد و این ویژگی خرما احساس سیری را در ما تحریک می‌کند و همچنین خرما سلامت استخوان‌ها را تضمین کرده و به بهبود سلامت قلب کمک شایانی می‌کند؛ زیرا خرما منبع غنی‌ای از مس، منیزیم، سلنیوم و مگنز است که این مواد مغذی برای سلامت استخوان‌ها بسیار مفید هستند و از پوکی استخوان جلوگیری می‌کنند.

خرما شاهانی تازه

شما با مراجعه به وب سایت ما می‌توانید خرما شاهانی تازه را خریداری نمائید و از تخفیفات ویژه این محصول بهره‌مند شوید. لازم به توضیح است که محصولات ارائه شده از وب سایت ما همگی دارای کیفیت بسیار بالا در عین قیمت مناسب می‌باشد. از این رو توانسته‌ایم موجبات جلب رضایت اکثریت مشتریان را فراهم آوریم.

خرما شاهانی

شما متقاضیان ارجمند می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی که در وب سایت بارگذاری کرده‌ایم با مشاوران و کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و در صورت نیاز شما را در خرید راهنمایی کنند و لازم به ذکر است که محصول خریداری شده توسط شما عزیزان در مدت زمان کوتاهی در مقصد مورد نظر برایتان ارسال خواهد شد و تجربه خریدی با کیفیت را خواهید داشت.

با توجه به این که کشت خرما در ایران بسیار رواج دارد کارخانه‌های بسیاری به تولید و عرضه این محصولات پرداخته‌اند که علاوه بر تامین نیازهای داخلی بازار سالانه مقادیری بسیاری از این محصول را به کشورهای حوزه خلیج فارس و به کشورهای عربی صادر می‌کنند که از این طریق علاوه بر شناخته شدن محصول ایرانی در بازارهای جهانی موجب افزایش رونق تولید در کشور نیز می‌شود.

لازم است بدانید که خرماهای ایرانی به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند در سطح جهانی از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشند و  شرکت‌های ایرانی توانسته‌اند مقدار قابل توجهی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهند.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*