بشقاب دیوارکوب

فروش ویژه بشقاب دیوارکوب میناکاری شیراز

یکی از اشیای زیبا و ارزشمند که می‌توانید از آن برای دیزاین و دکور منازلتان استفاده کنید بشقاب‌های میناکاری هستند که هنرمندان برای تهیه آن زحمت زیادی کشیده‌اند. این هنر باارزش با ابزار و قلم موهای مخصوصی تهیه می‌شوند.

احتمالا شما جزو آن دسته افرادی هستید که به ظروف میناکاری علاقمند هستید که یکی از ارقام جذاب و شیک این ظروف را می‌توان بشقاب دیوارکوب میناکاری قلم زنی معرفی کرد که این محصول بی نظیر به علت زیبایی خاص از طرفداران زیادی برخوردار است.

این بشقاب امروزه در سایز و اندازه متفاوتی توسط افراد هنرمند کشور ما به میزان انبوه با کیفیت بالا تولید می‌شود که افراد می‌توانند نسبت به سلیقه خود با نمونه‌های عالی این محصول روبرو شوند و از آن به عنوان یک صنایع دستی فوق‌العاده در خانه خود برای زیباسازی دکوراسیون منزل و محیط کار خود از آن استفاده کنند و این مکان‌ها که از این بشقاب استفاده می‌شود را تبدیل به یک مکان جذاب و زیبا کنند که چشم هر بیننده روی این محصول شیک و زیبا خیره می‌شود.

برای تامین دیوارکوب در استان‌های دیگر ضمن حذف واسطه‌های بازار، می‌توانید از خدمات فروش آنلاین نمایندگان پخش و توزیع فعال در این حوزه بهره‌مند شوید که در نهایت تاثیر زیادی در تامین بشقاب دیوارکوب با قیمت ارزان دارد. نمایندگان مجموعه آراد برندینگ به عنوان بزرگترین بازار آنلاین عرضه و فروش بشقاب دیوارکوب اصفهان برای تامین مدل‌های ساخته شده به صورت دستی و صنعتی با طرح‌های متنوع و قیمت‌های رقابتی آماده همکاری با خریداران عمده در سراسر کشور هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه سفارش و ارسال می‌توانید با مشاوران فروش آنلاین در ارتباط مستقیم باشید.

بشقاب دیوارکوب مینا کاری

اگر به دنبال یک هدیه دکوری و تزیینی هستید که از ماندگاری بالایی برخوردار باشد که با گذر زمان از جذابیت این محصول چیز کم نشود ما به شما پیشنهاد می‌دهیم بشقاب دیوار کوب مینا کاری یا سفال میناکاری خریداری کنید؛ چون این محصول علاوه بر این که از کیفیت منحصر به فردی برخوردار بوده، همچنین بسیار محکم و بادوام است که این ویژگی سبب شده افراد این محصول زیبا را برای دوستان خود تهیه کنند و آن را به عنوان یک هدیه ارزشمند اهدا کنند.

بشقاب دیوارکوب

این محصول در شکل‌های لوزی، مربع و غیره تولید می‌شود و بشقاب دیوارکوب میناکاری دارای طرح‌های جذاب و دوست داشتنی است که در بعضی از موارد در یک قاب چوبی بسیار شیکی قرار گذاشته شده که افراد می‌توانند به راحتی آن را روی دیوار نصب کنند و یک نمای خاصی را در این مکان نصب شده ایجاد کنند.

این بشقاب امروزه در سایز و اندازه متفاوتی توسط افراد هنرمند کشور ما به میزان انبوه با کیفیت بالا تولید می‌شود که افراد می‌توانند نسبت به سلیقه خود با نمونه‌های عالی این محصول روبرو شوند و از آن به عنوان یک صنایع دستی فوق‌العاده در خانه خود برای زیباسازی دکوراسیون منزل و محیط کار خود استفاده کنند و این مکان‌ها که از این بشقاب استفاده می‌شود را تبدیل به یک مکان جذاب و زیبا کنند که چشم هر بیننده روی این محصول شیک و زیبا خیره می‌شود.

بشقاب دیوارکوب شیراز

برای انتخاب و خرید انواع بشقاب دیوارکوب عتیقه شیراز یا اصفهان علاوه بر توجه به شیوه ساخت آنها، در نظر گرفتن برخی فاکتورهای کیفی و ظاهری نیز اهمیت زیادی دارد؛ به گونه‌ای که این امر می‌تواند میزان ماندگاری و عدم تغییر رنگ این نوع بشقاب‌ها در طولانی مدت را تعیین کند.

دیوارکوب‌ها مدل‌های مختلفی دارند که عمدتا در شهرهای اصفهان، شیراز و مشهد تولید می‌شوند که با توجه به تنوع طرح، رنگ و قیمت این محصولات، در نظر گرفتن برخی فاکتورهای کیفی می‌تواند به خرید رضایت‌بخش این محصولات منجر شود.

بشقاب دیوارکوب

همانگونه که اشاره شد این نوع بشقاب دیوارکوب شیراز به صورت دستی یا توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک ساخته می‌شوند که بدون شک ارزش معنوی مدل‌های ساخته شده توسط هنرمندان در این حوزه به مراتب بیشتر است؛ چرا که ساخت این مدل بشقاب‌ها به زمان بیشتری نیاز دارد و امکان اجرای طرح‌های خاص و سفارشی نیز با این شیوه امکان‌پذیر می‌باشد.

از نظر شکل ظاهری انواع بشقاب دیوارکوب در مدل‌های دایره‌ای، بیضی و مربعی‌شکل دسته‌بندی می‌شوند که معمولا اشکال دایره‌ای با ابعاد و قطرهای مختلف بیشترین میزان تقاضا را در بین مشتریان و حتی تولیدکنندگان را دارند.

دلیل این استقبال قابلیت اجرای آسان انواع طرح‌های فانتزی، هندسی، سنتی و حتی نوشتن اشعار و آیات قرآنی بر روی دیوارکوب‌های دایره‌ای است اما نباید فراموش کنید که انتخاب ابعاد دیوارکوب نیز اهمیت زیادی در هر چه زیباتر بودن طرح‌های اجرا شده روی آن دارد.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*