اطلاعات گوشی گلکسی A9 از طریق وب سایت سامسونگ ایران فاش شد !

طی روزهای گذشته خبرهای زیادی از عضو جدید گوشی های خانواده گلکسی A سامسونگ با نام گلکسی A9 در فضای مجازی منتشر شده است.امروز در اتفاقی نادر ، مشخصات گوشی گلکسی A9 از طریق وب سایت سامسونگ ایران فاش شد.بر اساس این اطلاعات ، گوشی سامسونگ گلکسی ای ۹ ( Samsung Galaxy A9 ) هفته آینده رسما معرفی خواهد شد.

بر اساس اطلاعات فاش شده از وب‌سایت سامسونگ ایران ، گوشی گلکسی A9 به یک صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی Super AMOLED با رزولوشن فول‌اچ‌دی مجهز خواهد بود.این نمایشگر قادر است تصاویر را با تراکم پیکسلی ۴۰۱ پیکسل در اینچ نشان دهد. ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز از دیگر مشخصات فاش شده‌ی این گوشی می باشد.همچنین مشخص شده که گلکسی A9 سامسونگ قادر است تا ۱۲۸ گیگابایت از کارت حافظه‌ی میکرو‌اس‌دی پشتیبانی کند.

galaxy-a9-samsung-iran

سامسونگ برای این گوشی سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سنسوری ۵ مگاپیسکلی را برای سلفی‌دوستان در نظر گرفته است.گلکسی A9 سامسونگ دارای باتری غیرقابل تعویض خواهد بود که هنوز ظرفیت آن مشخص نشده و با اندروید ۵.۱.۱. به صورت پیش‌فرض وارد بازار خواهد شد. این گوشی در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی هفته‌ی آینده به طور رسمی معرفی می‌شود.

وب‌سایت سامسونگ ایران تصاویری را از این گوشی منتشر نکرده و تنها به فاش کردن مشخصات فنی آن بسنده کرده است. حال باید تا سه‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده منتظر ماند و دید آیا مشخصات فاش شده با گوشی معرفی شده‌ی سامسونگ یکی خواهند بود یا خیر.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*