نایلون رولی ضخیم

آیا خرید نایلون رولی ضخیم گلخانه صرفه اقتصادی دارد؟

امروزه برای ایجاد شرایط مطلوب برای رشد گیاهان گلخانه ای از نایلون رولی ضخیم استفاده می‌کنند. این نایلون‌ها برای متعادل نگه داشتن دمای محیط استفاده می‌شوند و گیاه را از شرایط بد آب هوایی در امان نگه می‌دارند.

امروزه یکی از پرمصرف‌ترین تولیدات پلاستیکی همان‌طور که شاهد آن هستید، نایلون گلخانه یو وی شفاف می‌باشد که در این میان، نایلون بسته بندی رولی در بسیاری از صنایع کشاورزی، عایق بندی و ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به طبع از پراستفاده‌ترین انواع نایلون‌های رولی بوده است.

از نایلون‌های بسته بندی رولی برای بسته بندی انواع خوراکی‌ها و کالاها استفاده می‌کنند و یکی از مقرون‌به‌صرفه‌‌ترین نوع نایلون‌ها می‌باشد.

از آنجایی که قیمت مواد اولیه پتروشیمی هر روزه دچار تغییرات نوسانی می‌شود، بنابراین قیمت نایلون رولی نیز در حال تغییر می‌باشد و از قیمت ثابتی برخوردار نیست. البته علاوه بر مواد اولیه، ابعاد و ضخامت این نایلون‌های رولی نیز بر قیمت آنها تاثیرگذار خواهند بود.

لازم به ذکر است که این محصول به صورت عمده در سایت آراد برندینگ به فروش می‌رسد. از پرفروش‌ترین و پرمصرف‌ترین نایلون‌ها در بین انواع نایلون‌های زباله، می‌توان به نایلون زباله بیمارستانی اشاره نمود که سالانه فروش بیشتری را به خود اختصاص داده است.

این نایلون‌ها به صورت بسیار ضخیم تولید می‌شوند تا زباله‌های بیمارستانی که عفونی نیز هستند مشکلی برای جامعه به وجود نیاورد. کاربرد اصلی این نایلونهای زباله معمولا برای پسمانده‌های عفونی و قارچی می‌باشد و باید از مواد درجه یک برای تولید آن استفاده نمایند.

نایلون رولی گلخانه

نایلون‌های گلخانه‌ای بر اساس نوع پلاستیک مورد استفاده در تولید، به چهار گروه تقسیم می‌شود:

  • پلی کربنات
  • پلی‌وینیل
  • کوپلیمر
  • نایلون گلخانه پلی‌اتیلن

عمر حداقلی این نایلون‌ها تقریبا بین دو الی سه سال است. البته این مسئله بستگی به شرایط آب و هوایی منطقه محل قرار گیری گلخانه است.

مصرف نایلون گلخانه‌ای 2 دلیلی مهم دارد:

این محصول را می‌توان روی اسکلت‌های گلخانه استفاده کرد که صرفه‌جویی قابل توجه‌ای در قیاس با هزینه‌های گلخانه‌های شیشه‌ای است.

شایان ذکر است که هزینه حرارتی این گلخانه‌ها در مقایسه با گلخانه‌های یک لایه‌ای به ‏میزان 40 درصد پایین‌تر است‏ که همین امر باعث شده درخواست برای استفاده از نایلون‌های گلخانه نسبت به نایلون‌های شیشه‌ای افزایش یابد.

نایلون رولی ضخیم

علاوه بر این دو دلیل مهم، همانطور که در بالاتر گفته شده نایلون رولی گلخانه امکان تولید خارج از فصل را فراهم می‌کند. به دلیل دوام بالا و مقاومت در برابر باد، باران، دما، رطوبت و… از محصولات گلخانه‌ای محافظت کرده و نتیجه‌ی تولید را افزایش می‌دهد.

از نایلون فریزر ضخیم در فصل‌های سرد سال می‌توان برای جلوگیری از ورود سرما به داخل محیط و نیز جلوگیری از اتلاف گرمای محیط‌ از منفذهای پنجره و درب استفاده کرد. در فصل گرم هم می‌توان از این محصول برای حفظ سرما محیط کمک گرفت تا بتوان از هدر رفتن انرژی برق جلوگیری کرد تا مصرف وسایل سرمایشی و کولر را کاهش دهیم.

نایلون رولی ضخیم

همانطور که پیش‌تر اشاره شد، نایلون‌ها دارای انواع مختلفی هستند که نایلون رولی ضخیم نیز یکی از آنها به حساب می‌آید که جنس آنها بسیار ضخیم می‌باشد و بیشتر از این نایلون‌ها برای مصارف صنعتی، کشاورزی و بسته‌بندی‌های کالاها و خوراکی استفاده می‌کنند.

نایلون رولی ضخیم از قیمت‌های مناسبی برخوردار می‌باشند و یکی از پرفروش‌ترین‌ها در میان نایلون‌های رولی بوده‌اند.

نایاون رولی ضخیم همانند دیگر نایلون‌ها از رنگ متنوعی تشکیل شده‌اند و سایزهای مختلفی نیز دارند که هر کدام مناسب برای مصارف گوناگون می‌باشد.

نایلون رولی ضخیم

یکی دیگر از انواع نایلون‌های رولی که نایلون رولی ضخیم مشکی و کیسه جامبو می‌باشد برای مصارف گوناگونی کاربرد دارد. این نایلون‌ها با مواد اولیه درجه 1، 2 و 3 و با توجه به نیاز مشتریان در سایزها و ابعاد مختلف تولید شده‌اند.

با توجه به رنگ‌پاشی 100 درصد و باکیفیتی که بر روی آن انجام شده است، به هیچ عنوان در زیر نور هم درون آن دیده نمی‌شود. این نایلون رنگی در بازار به پلاستیک مشکی نیز معروف می‌باشد و یکی از محبوب‌ترین نایلون‌ها در بین افراد قرار گرفته است.

شرکت‌ها و تولیدکنندگان بسیاری هستند که قادر به تولید نایلون طرح‌دار زباله رولی در ابعاد و ضخامت‌های مختلفی می‌باشند و همچنین آنان می‌توانند بر روی این نایلون‌ها از چاپ سفارشی نیز استفاده کنند.

این نایلون زباله رولی همان‌طور که از نامش مشخص می‌باشد مخصوص زباله بوده و هم این‌که به صورت رولی عرضه می‌گردد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*