دوراهی : آیفون ۶ اس بخریم یا منتظر آیفون ۷ بمانیم ؟!

این روزها هنوز یک گوشی جدید وارد بازار نشده ، شایعات و اخبار نسل بعدی آن با ویژگی هایی وسوسه کننده ، منتشر می گردد.این همان اتفاقی است که برای آیفون های جدید اپل هم افتاد و زمانی که هنوز آیفون ۶ اس ها وارد بازار نشده بودند ، شایعات مربوط به آیفون بعدی یا آیفون ۷ در دنیای مجازی منتشر گردید.در این شرایط افرادی که می خواهند گوشی آیفون ۶ اس بخرند بین یک دوراهی سخت گیر می کنند. دواهی خریدن آیفون ۶ اس یا انتظار برای رسیدن آیفون ۷٫ برای انتخاب کردن یکی از این دو راه و کمک به تصمیم گیری، شاید بررسی کوتاهی از تفاوت های بارز آیفون ۶ اس و آیفون ۶ خالی از لطف نباشد. در پایان از این مطلب می خواهیم به نتیجه مهمی برسیم؛ آیا آیفون ۶ اس بخریم یا منتظر آیفون ۷ بمانیم. در ادامه با ما همراه باشید.

اگر آیفون ۶ و ۶ پلاس را دیده باشید، در واقع نسخه آیفون اس را هم دیده اید. به عبارت دیگر، آیفون های جدید از نظر ظاهری تفاوت چندانی با نسخه های قبلی نکرده اند. یعنی در نگاه اول ممکن است فرض کنید که آیفون اس۶ همان آیفون ۶ است. به گفته شرکت اپل، آلومینیومی که در آیفون اس۶ استفاده شده است، مرغوب تر می باشد. در واقع این آلومینیوم سری ۷۰۰۰ است که در صنایع هوافضا نیز استفاده می شود. لذا به همین دلیل آیفون اس۶ از استحکام بالا تری نسبت به آیفون ۶ برخوردار است.

iphone-6

دوربین آیفون ۶ اس ۱۲ مگاپیکسل است در حالی که دوربین آیفون ۶ هشت مگاپیکسل بود. دوربین جلوی ایفون ۶ اس هم از ۱٫۲ به ۵ مگاپیکسل ارتقا یافته است. به علاوه در دوربین جلو آیفون ۶ اس از تکنولوژی Retina Flash پشتیبانی می کند. از نظر کیفیت نمایش، آیفون ۶ اس با کیفیت ۴K ویدیوها را پخش می کند. برای بررسی ویژگی های بیش تر آیفون ۶ ها با آیفون ۶ اس ها به مطلب زیر مراجعه کنید :

همان طور که در مقایسه بالا مشاهده کردید، آیفون ۶ اس ها نسبت به آیفون ۶ ها دستخوش تغییراتی مثبت شده و بهبودهای بسیاری داشته اند ، اما شاهد یک جهش انقلابی در آنها نیستیم.با این حال در انتخاب بین آیفون ۶ و آیفون ۶ اس قطعا بهترین گزینه همان آیفون ۶ اس بوده و جای هیچ شکی نیست.با توجه به اطلاعات منتشر شده از آیفون ۷ ، به نظر میرسد همین رویه برای این گوشی نیز تکرار شده و تنها شاهد بهبود هایی در نسل جدید گوشی آیفون باشیم.مگر اینکه اپل سورپرایز بزرگی برای ما داشته باشد !

پس اگر قرار است که آیفون ۶ اس بخرید، تعلل نکنید. چرا که در آیفون ۷ قرار نیست اتفاق خاصی صورت بگیرد. اما خب اگر کلا آدم صبوری هستید می توانید تا رسیدن آیفون ۷ صبر کنید. به هرحال همیشه داشتن بروزترین و جدیدترین تکنولوژی حال وهوای دیگری دارد.

منبع : thenextweb

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام
    اونیایی ک اپل میخرن مهم نیس کودوم باشه فقط واس خوب جلوه داده شدن و مد و اینجور چیزاست !!!!

    • همیشه هم اینطور نیست دوست عزیز
      من چندین سال سامسونگ، اچ تی سی و ال جی داشتم اما به خاطر مشکلات کلی اندروید و مشکلات سخت افزاری به سمت آیفون رفتم، شاید خیلی امکانات کمتری نسبت به رقبای اندرویدی داشته باشه اما کلا تجربه خوبی بود.
      پیشنهاد میکنم شما هم یکبار امتحان کنید شاید برای شما هم همینطور باشه