مشخصات گوشی میان رده تمام فلزی لنوو فاش شد

روز گذشته یک گوشی میان رده از لنوو مجوز های لازم از سازمان TENAA چین را برای حضور در این کشور دریافت کرد و طبق معمول تصاویر و مشخصات فنی آن از طریق این سازمان منتشر گردید.میان رده جدید لنوو با شماره مدل K32c36 در اطلاعات فاش شده معرفی گردیده و از بدنه ای تمام فلزی بهره مند شده است.

صفحه نمایش میان رده جدید لنوو پنج اینچی و با وضوح ۱۰۸۰p بوده و تراکم آن ۴۴۱ پیکسل بر اینچ است. چنین تراکمی برای هر کاربردی کافی و حتی بیش از نیاز کاربر بوده و بالاتر از آن ضرورتی ندارد. در مرکز پردازش یک چیپ ست ۸ هسته ای در حداکثر فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز قرار گرفته که توسط ۲ گیگابایت RAM و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود و در صورت نیاز، کاربر می تواند تا ۳۲ گیگابایت و توسط microSD فضای ذخیره سازی را افزایش دهد.

دوربین اصلی در پشت بسته به مدل از سنسور ۸ یا ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار بوده و دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی است. این گوشی ۱۴۰ گرمی ۸.۲ میلی متر ضخامت داشته و از شبکه ارتباطی LTE، رابط بلوتوث، Wi-Fi و GPS پشتیبانی می کند. لنوو K32c36 در چهار رنگ سفید، نقره ای، طلایی و مشکی ارائه می گردد.

هنوز هیچ اطلاعاتی از قیمت و زمان رونمایی از این محصول فاش نشده اما با توجه به دریافت تاییده TENAA ، به نظر نمی رسد زمان زیادی تا معرفی رسمی این گوشی باقی مانده باشد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*