باقلا خشک

بررسی قیمت باقلا خشک و خواص درمانی آن

یکی از دانه‌های خوراکی و صیفی جات که دارای طعم مطلوب و خواص بی نظیر و فراوانی می‌باشد باقلا سبز بوده که از قیمت مناسبی نیز برخوردار می‌باشد.

با توجه به نیازهای افراد به مواد غذایی و همچنین تغذیه نادرست آنها، استفاده از مکمل‌هایی که حاوی ویتامین، پروتئین و سایر مواد مغزی مورد نیاز بدن است توصیه می‌شود. باقالا سبز خشک یک گیاه مفید و پر خاصیت برای بدن شناخته شده است. از فواید آن می‌توان، به جلوگیری از پوکی استخوان به خاطر وجود کلسیم و افزایش گلبول‌های سفید، باعث تقویت سیستم ایمنی بدن به خاطر روی موجود در این دانه‌ی گیاهی اشاره کرد. این دانه گیاهی دارای فواید زیادی برای بدن و حفظ سلامتی می‌باشد، که در غذاهای زیادی استفاده می‌شود.

جالب است بدانید که باقلا سبز برای دیابت نیز مفید است. این گیاه در مناطق سرد سیری در اردیبهشت ماه کشت می‌شود. باقلی سرشار از فولات، آهن،  املاح مغذی برای بدن مانند منیزیم، کلسیم، روی و مس می‌باشد و ارزش غذایی بالایی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با آراد برندینگ همراه باشید.

آهن موجود در دانه‌ی باقالا سبز سبب افزایش اکسیژن و در نتیجه کاهش احساس خستگی می‌شود. مصرف باقالا از ابتلا به بیماری پارکینسون پیشگیری می‌کند و در درمان کم خونی به علت فقر آهن کمک به‌سزایی می‌کند؛ همچنین به دلیل دارا بودن انواع ویتامین‌ها نظیر ویتامین 9ب از ابتلا به سرطان سینه و کیست‌های رحم جلوگیری می‌کند.

در کنترل فشار خون و قند خون نقش چشم‌گیری دارد. فیبر موجود در باقالی سبز جهرمی برای بهبود و درمان یبوست توصیه می‌شود. جالب است بدانید باقالا سبز از بیماری آب مروارید جلوگیری می‌کند و باعث تقویت مینای دندان می‌شود، که به سلامت دندان‌ها کمک می‌کند.

خرید باقلا سبز

با توجه به عوامل بسیاری قیمت باقلا سبز می‌تواند متفاوت باشد مثل: کیفیت، سایز و برخی موارد دیگر. این محصول طبع سرد و تر دارد به همین دلیل بهتر است آن را با مصلح‌هایی مثل گلپر مصرف کنید.

با استفاده و خرید باقلا سبز غذاهای بسیار متنوع و خوشمزه‌ای می‌توان تهیه کرد که یکی از نمونه‌های این غذا باقلا پلو با گوشت می‌باشد که از غذاهای مورد علاقه‌ی ایرانی‌ها است یا حتی می‌شود آن را به تنهایی پخت و با سرکه سیب یا انگور استفاده کرد که فوق‌العاده خوشمزه است و طرفداران زیادی هم دارد.

باقلا

این گیاه دارای ویتامین کا، آهن، پتاسیم و فسفر می‌باشد که فسفر موجود در آن به حافظه و هوش افراد  کمک می‌کند و برای کودکان بسیار مفید می‌باشد.

آهن موجود در آن باعث اکسیژن رسانی بهتر به خون می‌شود و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و همچنین روی موجود در باقلا سبز به رشد طبیعی بدن کمک کرده و از تضعیف سیستم ایمنی بدن جلوگیری می‌کند که برای جنین هم بسیار مفید می‌باشد، زیرا مانع تاخیر در رشد و سیستم عصبی آن می‌شود.

لودوپا نام ماده‌ای در باقلا هست که به بهبود عوارض ناشی از بیماری پارکینسون کمک زیادی می‌کند، اما در کنار داروهای مخصوص به این بیماری موثر است و انتظار نداشته باشید که به تنهایی این بیماری را مهار کند.

این محصول دارای مواد مغذی مس و منگنز هم می‌باشد که برای تقویت استخوان مناسب است و باید بدانید که کمبود این دو ماده در بدن سبب دفع کلسیم شده و تشکیل استخوان را کاهش می‌دهد و برای مقاومت اسکلت بدن ضروری است.

قیمت باقلا سبز پاک شده

محصولات گیاهی نظیر باقلا سبز پاک شده، قیمت باقلا سبز پاک شده بسیار مناسب‌تر از بازار خواهند داشت و همه افراد می‌توانند آن را تهیه کرده و در برنامه غذایی خود جای دهند. باقلا حاوی املاحی نظیر کلسیم و پتاسیم است که قادر است از پوکی استخوان پیشگیری کند و فشار خون را تنظیم نماید. جالب است بدانید که باقلا در درمان بیماری‌هایی مثل سنگ کلیه، نقرس و رماتیسم هم موثر است.

اما بدن برخی افراد به این گیاه حساسیت نشان می‌دهد و موجب بروز بیماری فاویسم می‌گردد که این افراد باید از خوردن باقلا خودداری کنند. مصرف این دانه‌های گیاهی همچنین به خانم‌های باردار توصیه نمی‌گردد تا برای جنین مشکلی ایجاد نکند.

باقلا

خریداران محترم می‌توانند جهت دریافت قیمت باقلا سبز پوست کنده به سایت ما مراجعه نمایند. یکی از ویژگی‌های باقلا، داشتن میزان بالای منگنز است و مصرف یک لیوان از این دانه نیاز چند روز بدن به منگنز را تامین می‌کند. این ماده معدنی به بهبود پوکی استخوان کمک می‌کند و از آن جلوگیری می‌نماید.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*