فرش ابریشم دستبافت

تازه ترین قیمت فرش ابریشم دستبافت

یکی از کشورهایی که در صنایع دستی بسیار حرفه‌‌ای عمل می‌کند ایران است و به همین خاطر است که فروش فرش ایرانی به خصوص دستباف ابریشمی در بین تمامی تجار دنیا محبوب است.

در سال‌های اخیر فرش ایرانی دستباف مورد توجه جهانیان قرار گرفته است و فرش ابریشم دستباف قم به خاطر کیفیت و نقشه‌ای که دارد توانسته جایگاه خود را حفظ کند و انواع مدل‌های آن را با بهترین قیمت برای خرید معرفی می‌کنیم. با توجه به کپی برداری کشورهایی مانند چین و هندوستان از هنر ایرانی و عدم تولید با کیفیت همانند فرش اصیل ایرانی هنوز هم فرشهای دستباف ایرانی جایگاه مناسبی در دنیا دارد و به این نام معروف می‌باشد و اکثر فروشگاه‌های مجازی یا حضوری با یدک کشیدن فرش قم محصولات خود را عرضه می‌کنند.

مجموعه آراد برندینگ می‌تواند فرش ابریشم به صورت دستباف یا ماشینی را برای تمام شهرهای ایران عرضه کند و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل کنید.

نخ ابریشم دارای ضخامت مناسب و صیقلی با بافتی طبیعی می‌باشد که از ابریشم برای تولید فرش یا قالیچه ابریشمی یا تابلو فرش مورد استفاده قرار می‌گیرد و با تولید فرش‌های انحصاری بیشتر ابریشم در خانه افراد ثروتمند و متمول یا در موزه‌ها و گالری فرش و فروشگاه لوازم آنتیک فروشی یافت می‌شود.

فروش فرش دستباف

فرش ایرانی از اصیل‌ترین و قدیمی‌ترین نمونه‌های فرش در سراسر جهان است به طوری که قدمت آن به 2500 سال پیش برمی‌گردد در واقع می‌توان گفت که ایرانیان از پیشگامان فرش بافی باستانی هستند. یکی از بزرگ‌ترین تمدن‌هایی که در جهان تاکنون با آن روبرو شده است تاریخ فرش بافی ایرانیان می‌باشد. جالب است بدانید تمامی پادشاهان و شاهزادگان از فرش دستباف به عنوان نمادی از ثروت، قدرت، اعتبار و تمایز استفاده می‌کردند. طبق متون چینی قدیمی‌ترین شواهد فرش ایرانی مربوط به دوره ساسانی (641-224 پس از میلاد) می‌باشد، اما در تاریخ نگاری یونانی نیز شاهد نوشته‌هایی از ارزش و کیفیت فرش ایرانی هستیم.

در تهیه فرش‌ها از موادی مانند پشم، نخ ابریشم و پنبه  استفاده می‌کنند که پس از چند صد سال پوسیده می‌شوند. به همین جهت باستان شناسان به سختی می‌توانند در حین کاوش‌های باستان شناسی مرتبط با فرش‌های ایرانی به اکتشافات بسیار مفیدی دست یابند. با این حال آثار به دست آمده نشان از قدمت دیرینه این فرش دارد.

فرش ابریشم دستبافت

یکی از بهترین راه‌های سرمایه‌گذاری که می‌توان با آن به پول بسیار زیادی رسید فروش فرش دستباف ابریشم ایرانی و فرش ابریشمی است که خوشبختانه ایران قرن‌ها است آن را با بهترین متریال توسط ماهرترین افراد تولید می‌کند و به همین جهت توانسته است در این رابطه حرف اول را در دنیا بزند. تاریخچه قدیمی‌ترین فرش دستباف ایرانی به سال 1949 بر می‌گردد؛ یعنی در مرحله دوم کاوش‌های باستان شناسی روسیه توسط فردی به نام رودنکو که آن را در منطقه پازیریک پیدا کرد و نام آن فرش پازیریک بود. رودنکو در سال 1953 به مناسبت این اکتشافات در روسیه  کتابی منتشر کرد که موضوع آن توضیحات مفصلی درباره فرش کشف شده بود.

فرش ابریشم قم

در شهرهای مرکزی به دلیل رفت آمد زیاد شهرهای مجاور فرش ابریشم داد و ستد می‌شود که شهر قم یکی از این مراکز مذهبی و توریستی بوده است.

طراحی فرش دستباف کاشان و اصفهان نیز از این رابطه تبعیت می‌کنند، اما تغییرات عمده‌ای در طراحی آنها به وجود آمده است و این تغییرات سبک جدیدی به نام سبک قم ایجاد کرده است و قالی قم اندازه‌های کوچکی دارا هستند که بیشتر به نام ذرع چارک و نیم چارک معروف هستند تولید می‌شوند.

فرش‌های ایرانی به سبک نیم ذرع ابریشم ایرانی دستبافت حدود 100 سال پیش ساخته شده‌اند و صنعت فرش شهر قم به خاطر ساختار فرش ابریشم خود معروف است.

فرش ابریشم دستبافت

جالب است بدانید قیمت فرش ابریشم دستباف گران می‌باشد و دلیل آن سخت بودن تولید آن می‌باشد. کشاورزی سنتی برای تولید ابریشم رنگ‌های بیشتری از گیاهانی مانند انار، گردو، برگ، ریواس، صنوبر و پوست قرمز استفاده می‌کردند و حالا با صنعتی شدن کارخانه‌های نساجی تنوع بیشتری از رنگ‌ها قابل دسترس می‌باشد. در تولید نقشه قالی ابریشم طراحان با استفاده از قلم و کاغذ طرح اولیه که قرار بود قالی توسط قالیباف بافته شود را می‌کشیدند که در آن رنگ تک تک خانه‌هایی که قرار بود بافته شود را مشخص می‌کرد که بعد از دیجیتالی شدن نقشه‌ها طراحی آن و ترکیب رنگ به وسیله کدبندی که چاپ می‌شد به فرد اعلام می‌نمود که از چه رنگی باید استفاده کند.

فرش ابریشمی ایرانی دستباف پیچیده‌ترین و با ارزش‌ترین فرش‌های دست‌ساز در دنیا هستند و تار و پود قوی که در آنها به کار برده می‌شود می‌تواند از کیفیت بالای این فرش حکایت کند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*