انتشار رام ویندوز ۱۰ موبایل برای گوشی اندرویدی شیائومی Mi4

مایکروسافت مدتی است بر روی یک پروژه ی جنجالی کار می کند که بر اساس آن می توان رام ویندوز ۱۰ موبایل را دانلود و بر روی گوشی های اندرویدی منتخب نصب کرد.در ماه آپریل گذشته، شیائومی چندین تصویر از گوشی Mi 4 که دارای سیستم عامل ویندوز ۱۰ بود را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر و به نوعی همکاری خود را با مایکروسافت تایید کرد.حالا رام ویندوز ۱۰ موبایل برای این گوشی اندرویدی گوشی شیائومی Mi4 در دسترس قرارگرفته و کاربران می توانند آن را دانلود کنند. 

این رام، ویندوز ۱۰ موبایل را برای نسخه ی LTE گوشی اندرویدی شیائومی Mi4 به ارمغان می آورد و کاربران این گوشی می توانند گوشی اندرویدی خود را به یک گوشی ویندوزی تبدیل کنند.

شیائومی در صفحه ی دانلود این رام در انجمن خود، به کاربران هشدار می دهد که ممکن است هنوز هم باگ های پیش بینی نشده ای وجود داشته باشد، بنابراین قبل از فلش کردن گوشی و نصب این رام، خوب به این تصمیم خود فکر کنند. کاربران برای نصب این رام، باید ابزار فلش کردن شیائومی را دانلود کرده، سپس رام ویندوز ۱۰ موبایل برای این گوشی را دانلود کرده و بر روی گوشی خود نصب کنند. البته رام عرضه شده برای این گوشی نیز نسخه ی نهایی ویندوز ۱۰ موبایل را اجرا نمی کند و تنها بیلد های پایانی را با خود به همراه دارد و همچنان باید برای نسخه ی نهایی ویندوز  موبایل منتظر ماند.

اگر مایکروسافت این سیاست را ادامه دهد و بتواند رام ویندوز موبایل را به درستی برای گوشی های اندرویدی بهینه کند، به طور حتم در آینده، بسیاری از کاربران برای یک بار هم که شده ویندوز را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب  و آزمایش خواهند کرد و این همان چیزی است که مایکروسافت می خواهد، آشنایی کاربران با ویندوز موبایل و امکانات آن و در نهایت جذب کابران اندروید یه سمت خود !

اگر پروژه ی آزمایش ویندوز ۱۰ موبایل بر روی گوشی Xiaomi Mi4 با موفقیت اجرا شود، باید منتظر رام های مختلف ویندوز ۱۰ موبایل برای گوشی های اندرویدی باشیم و ببینیم آیا این موضوع می تواند تکانی اساسی به سهم سیستم عامل ویندوز (موبایل) بدهد یا خیر.

در آخر شما را به دیدن مشخصات فنی شیائومی Mi4 و تصاویر این گوشی در حال اجرای بیلد های پایانی ویندوز ۱۰ موبایل دعوت می کنیم.

مشخصات فنی گوشی هوشمند شیائومی Mi4 :

  • پردازنده اسنپدراگون ۸۰۱ با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز
  • ۳ گیگابایت حافظه رَم
  • ۱۶ و یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی
  • پشتیبانی از شبکه ۴G و همچنین وای فای ۸۰۲.۱۱ac
  • باتری ۳۰۸۰ میلی آمپر ساعتی
  • صفحه نمایش ۵ اینچی Full HD
  • دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی

منبع :phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*