نبشی پلاستیکی

نبشی پلاستیکی اصفهان و نمایندگی‌های مختلف آن در سراسر کشور

ابزار بسیاری در ساخت و حتی تزیین داخلی ساختمان دخیل هستند و هر روز هم مدل‌ها و طرح‌های مختلفی از آنها ساخته و روانه بازار می‌شود که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.

امروزه، یکی از پرکاربردترین وسیله‌ها در صنایع به ویژه صنعت ساختمان سازی نبشی‌ها هستند. این محصولات در انواع مختلف در بازار وجود دارند و خریداران می‌توانند با توجه به نیازشان از این محصول استفاده نمایند. نبشی پلاستیکی اصفهان ارومیه کرج از جمله مرغوب‌ترین نبشی‌ها هستند و از فروش بسیار خوبی برخوردارند. ایران در زمینه تولید نبشی به خودکفایی رسیده و در این زمینه صادرات خوبی انجام می‌دهد. صادرات این محصولات به بسیاری از کشورها از جمله کشورهای همسایه انجام می‌شود و کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان و … که خود تولید این محصولات را ندارند متقاضی این نبشی‌ها هستند. قابل ذکر است که کشورهای مصر، چین، تایلند، امارات، اندونزی، عمان و هند بیشترین خرید این محصولات از ایران را دارند. امروزه با گسترش تکنولوژی و استفاده از اینترنت سبک خرید مردم نیز تغییر کرده و بسیاری از مبادلات در بستر اینترنت انجام می‌شود.

مجموعه آراد برندینگ با داشتن سابقه طولانی در تولید این محصولات از جایگاه بسیار خوبی در بازار برخوردار است. فروش این محصولات به صورت مستقیم و با حذف دلالان سبب گذشته است که محصولات با قیمت ارزان‌تری به دست مشتریان برسد. خریداران می‌توانند جهت خرید به سایت ما مراجعه کنند و سفارش مورد نظر خود را ثبت نمایند و خریدی مطمئن داشته باشند. کارشناسان ما در تمامی ساعات آمادگی پاسخگویی به مشتریان در جهت خریدی به صرفه و مطمئن هستند.

فروش نبشی پلاستیکی

از آن‌جایی که تولیدکنندگان انواع نبشی در ایران مشغول به کارند، شما با مراجعه به مراکز معتبر خرید می‌توانید بهترین قیمت روز نبشی پلاستیکی را بیابید؛ زیرا رقابت در هر حوزه‌ای باعث پیشرفت می‌شود. از این رو تولیدکنندگان نبشی پلاستیکی همواره در تلاش‌اند تا اصولی‌ترین و پر کاربردترین نبشی پلاستیکی را همراه با بهترین کیفیت در مواد ساخت به کار ببرند تا سهم بیشتری از این بازار را داشته باشند. مصرف کنندگان نبشی پلاستیکی اکثرا در حوزه تجارت‌اند یا خود تولیدکننده محصولی هستند و از نبشی پلاستیکی برای حمل نقل کالا و محصول استفاده می‌کنند.

نبشی پلاستیکی

نبشی پلاستیکی در ارسال سنگ‌های صادراتی، صیفی جات، میوه‌ها، لوسترها، وسایل شکستنی، باربری‌ها و … استفاده‌های پر کاربردی دارد. وقتی اسم نبشی به گوش می‌رسد حواسمان به نبشی‌هایی می‌رود که اکثرا برای ساختمان‌ها و ساخت خانه‌ها مصرف می‌شود، اما نبشی پلاستیکی کاربرد بیشتری نسبت به همه‌ی آنها دارد و فروش نبشی پلاستیکی قیمت کمتری را برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد. جنس مصرفی در نبشی پلاستیکی مقاوم است و در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود. رنگ‌های متنوع برای زیبایی بسته بندی به کار می‌آید و در موارد خاصی می‌تواند تشخیص محصول کالا را ساده‌تر کند.

نبشی پلاستیکی اصفهان

نبشی نوعی پروفیل است که سطح مقطع آن به شکل عمود بوده که در جنس‌های مختلفی تولید می‌شود و با توجه به جنس آن کاربردهای متفاوتی دارند. از جمله مهم‌ترین نبشی‌ها نبشی پلاستیکی عمودی است و هم به صورت تکی و هم به شکل مرکب در صنعت به کار برده می‌شوند.

نبشی پلاستیکی

تفاوت در سایز نبشی پلاستیکی اصفهان بیشتر مربوط به ضخامت در طول و بال‌ها است. نبشی پلاستیکی اصفهان با کیفیت بسیار بالایی در بازار وجود دارد و صنایع مختلف از این نوع نبشی استفاده گوناگون می‌نمایند. نبشی‌های اصفهان در ابتدا گرم نورد شده بودند و در طی سال‌ها به تولید و تنوع محصولات خود افزوده و انواع آرک معدن، ناودانی و صنعتی را به بازار عرضه نموده است. انواع نبشی‌های موجود در بازار از نظر شیوه تولید در دو دسته‌ی: نبشی فابریک و نبشی پرسی قرار می‌گیرند. نبشی پلاستیکی تبریز نیز  شامل انواع گسترده‌ای از این محصولات است. مواد اولیه نبشی‌های پرسی ورق فولادی است که در طول 6 متر بوده و به آن شکل‌های مختلفی می‌دهند و شیوه تولید این نوع نبشی به صورت نورد سرد است و شکل نهایی این محصول توسط دستگاه رول فرمینگ تعیین می‌گردد. نبشی فابریک با روش نوردگرم تولید می‌شود و پروسه‌ی شکل‌دهی آن با نبشی پرسی متفاوت است و از ابتدای کار شکل می‌گیرد و نیاز به مرحله پرس ندارد و به دو شکل بال مساوی و نا مساوی به مرحله‌ی تولید می‌رسند.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*