ایزوگام پلیمری

ایزوگام پلیمری پلاستیکی چه تفاوتی با ایزوگام های معمولی دارد؟

بسیاری از تولیدات داخلی در صنایع عایق سازی به منظور رفع نیاز و بهبود کیفیت در کنار سرعت بیشتر صورت می‌گیرد. عایق سازی ساختمان در گذشته توسط قیر انجام می‌شده است که بسیار وقت‌گیر می‌باشد.

اگر دقت کرده باشید از گذشته تا به امروز ایزوگام برفاب از انواع مختلفی مانند: دمیده، پلیمری، تک لایه و غیره تشکیل شده که در شهرهای مختلفی مانند: تبریز، دلیجان، یزد تولید شده است. ایزوگام یعنی یک عایق ضد رطوبت و باران که برای پوشاندن پشت بام، استخر، تونل، پل‌های هوایی، پارکینگ‌های طبقاتی، سدها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. ایزوگام از داخل شدن آب و مواد جلوگیری می‌کند که از قیر و مواد نفتی تشکیل شده است و همچنین ساختمان و زمین و غیره را پوشش می‌دهد که باعث افزایش عمر آن مکان می‌شود. 

ایزوگام پلیمری از قیر درست شده است که از ویژگی‌هایی برخوردار می‌باشد مانند: بعد از این که نصب می‌شود از عمر بالایی برخوردار است، به طوری که می‌توان در سال‌های طولانی از آن استفاده کرد. در برابر برف، هوای سرد و زمستان از مقاومت بالایی برخوردار می‌باشد. این نوع ایزوگام با رعایت کردن استانداردهای ساختمان و خانه تشکیل می‌شود، به دلیل این که دارای ضخامت کمی می‌باشد سنگینی روی ساختمان ایجاد نمی‌کند. ایزوگام به صورت‌های مختلفی تولید می‌شود که بر اساس روکش هم درست می‌شود که شامل: با روکش آلمینیومی، بدون روکش آلمینیومی و با روکش سنگ ریزه می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

خرید ایزوگام پلیمری

به دلیل بالا بودن میزان استحکام ایزوگام‌های پلیمری و قابلیت طراحی و اجرای آن بر روی اکثر سطوح و میزان مقاومت فراوان آنها در مقابل هرگونه سوراخ تقاضا برای خرید ایزوگام پلیمری بسیار بالا می‌باشد. به علاوه از این نوع ایزوگام‌های پلیمری به منظور عایق نمودن سردخانه‌ها، کانال‌های مخصوص زه‌کشی برای آب و سونا و استخرها استفاده می‌نمایند. لازم به ذکر است در هنگام خریدن ایزوگام‌های پلیمری مرغوب باید ایزوگامی را انتخاب نماییم که حتما نشانه‌ی مخصوص استاندارد را بر روی خود داشته باشد و به هیچ عنوان یک ایزوگام پشت بام مناسب و خوب هیچ‌گونه بوی بد و گازوئیل  سنگین و هرگونه بوی سوختگی نمی‌دهد.

ایزوگام پلیمری

همچنین توجه نمایید باید که در هنگام خرید ایزوگام پلیمری به شما ضمانت‌نامه‌ی مخصوص کتبی و یک بیمه‌نامه‌ی مخصوص محصول که نشان از اعتبار آن می‌باشد تحویل بدهند. به علاوه ایزوگامی که مرغوب می‌باشد نباید به هیچ‌وجه موجب سیاهی دست شما گردد و نکته‌ی دیگری که باید حتما مورد توجه قرار دهید توجه به وزن آن نوع ایزوگامی که قصد خریدش را دارید، است که نباید وزن ایزوگام سنگین و نامتعادل باشد و بر روی سطح محصول اثر هیچ گونه زدگی و خراش یا بریدگی مشاهده نگردد. به علاوه ایزوگامی که مرغوب نباشد میزان چسبندگی آن بسیار کم است و دقت نمایید ایزوگامی که از آن استفاده می‌نمایید به هیچ وجه نباید بعد از جدا نمودن لایه‌ی روکش دارای یک سطح زبر باشد.

ایزوگام پلیمری پلاستیکی

مواد پلی اتیلنی بسیاری در ترکیب و ساخت ایزوگام پلیمری پلاستیکی به کار رفته است که این محصول را با دوام و انعطاف‌پذیر کند و با استفاده از این خواص نصب آن راحت‌تر و آسان‌تر در هر محیطی انجام گیرد. برخی از این ایزوگام‌ها لایه‌ها و روکش‌های مختلف آلومینیومی و غیره را دارند که با استفاده از آنها حجم بالایی از انرژی و نور خورشید را به سمت آسمان منعکس کرده و مانع از جذب حرارت و گرما به داخل ایزوگام می‌شوند. در غیر این صورت گرما از طریق ایزوگام نفوذ می‌کند و به سقف ساختمان می‌رسد و فضای داخل ساختمان را گرم می‌کند. علاوه بر آن طول عمر ایزوگام را کاهش می‌دهد و سبب پوسیدگی و خرابی ایزوگام به تدریج می‌شود. مراکز تولیدکننده این محصولات را به بهترین شکل ممکن تولید کرده و در بسته‌بندی‌های مقاوم و مختلف به سراسر بازار ارسال می‌کنند تا متقاضیان با تهیه آنها ساختمان و مکان مورد نظر خود را عایق‌بندی کنند تا در برابر رطوبت در امان بمانند.

ایزوگام پلیمری

دفاتر پخش و نمایندگی‌های فروش ایزوگام  پلیمری پلاستیکی و ایزوگام پشم شیشه بهترین محصولات با کیفیت و ایزوگام‌های صادراتی را با حجم بالا و عمده به شهرهای مختلف ارسال می‌کنند و تا حد توان پاسخگوی تقاضای همه نقاط می‌باشند و علاوه بر تامین نیاز بازار داخل حجم گسترده‌ای از این تولیدات را به کشورهای مختلف صادر می‌کنند و از صادرات این محصول سودهای کلانی را به دست می‌آورند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*