شومیز زنانه حریر

شومیز زنانه حریر لطافت همراه با زیبایی

در بین لباس‌های متنوعی که برای خانم‌ها روزانه تولید و روانه بازار می‌شود، شومیزها به دلیل زیبایی و کارآمدی خاصی که دارند، بیش از پیش مورد توجه خریداران قرار گرفته‌اند.

اگر که در استایل‌های خود از شلوارهای جین روشن یا تیره استفاده می‌کنید بهتر است حتما برای تکمیل شدن ست خود از یک شومیز اسپرت هم استفاده بکنید. شومیزهای گلدوزی شده هم نوعی از شومیزهایی هستند که شما می‌توانید در مجالس خود از آنها استفاده بکنید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی همچون فضای اینترنتی باعث شده تا خرید و فروش شومیز زنانه با حذف واسطه‌هایی که منجر به افزایش قیمت هستند به صورت آسان‌تری انجام بشود. لازم است بدانید که دلایل بسیار زیادی می‌تواند در قیمت شومیزهای زنانه تاثیرگذار باشد. یکی از این دلایل سایز و اندازه می‌باشد. هر چه سایز شما بزرگتر باشد مسلما قیمت بیشتری را هم شامل می‌شود. کیفیت هم می‌تواند در تعیین قیمت بسیار موثر باشد. هر چند که خیلی از افراد قیمت کم را مد نظر خود قرار می‌دهند، اما بهتر است بدانید کیفیت محصول هر چه بالاتر باشد محصول برای شما بیشتر عمر می‌کند و هزینه‌ی زیادی که در قبال آن پرداخت کرده‌اید به چشم نمی‌آید.

مجموعه‌ی آراد برندینگ در زمینه تولید شومیز زنانه در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت با بهترین کیفیت و قیمت فعالیت می‌کند و شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره و فروش موجود در این صفحه را کامل کنید تا همکاران ما با شما ارتباط بگیرند و راهنمایی‌های لازم جهت ثبت سفارش را به شما ارائه بدهند.

خرید شومیز زنانه

شومیزهایی که از جنس پارچه‌های نخی و با سطح کیفی متوسط تولید می‌شوند، معمولا برای استفاده روزمره در محیط منزل به کار می‌روند که در طرح‌های ساده و گلدار موجود‌اند. پارچه‌هایی که برای دوخت انواع ساده و روزمره شومیزها به کار می‌روند عبارتند از: پارچه‌های نخی، کریشه، ابرو بادی، بابوس و غیره. شومیزهای مجلسی و شیک را معمولا از پارچه‌های مرغوب و با کیفیتی تهیه می‌کنند که برای پوشیدن در مجالس، مهمانی‌ها و حتی جشن تولد‌ها مناسب باشند. این‌گونه پارچه‌ها عبارتند از: پارچه‌های کرپ، کرپ فلور، حریر، مخمل و غیره.

شومیز زنانه حریر

در فرهنگ ایرانی به هرنوع بلوز پوشیده‌ی آستین بلندی که راحت و خنک باشد، دکمه‌دار باشد و فرم پیراهن‌های مردانه را داشته باشد، شومیز می‌گویند. معمولا شومیزها را در انواع آستین کوتاه و آستین حلقه‌ای تاپ مانند نیز تولید می‌کنند که این‌گونه را در فصل‌های گرم سال مانند بهار و تابستان به عنوان زیر سارافونی زیر مانتوهای جلو باز می‌پوشند. برخی دیگر از شومیزها را به عنوان لباس مجلسی شیک با شلوارهای دم پا گشاد یا دامن‌های کوتاه و بلند کلوش یا چین دارمی پوشند که استایل‌های بسیار زیبایی را برای فرد به ارمغان می‌آورد. به همین دلیل خرید شومیز زنانه بسیار توصیه می‌شود.

شومیز زنانه حریر

همانطور که می‌دانید شومیزهای زنانه حریر بسته به طراحی که در دوخت آنها استفاده شده است دارای طرح‌های مختلفی هستند که عبارتند از:

 شومیزهای پشت باز: این نوع از شومیزها به خاطر این که پوشش مناسبی ندارد بیشتر در مراسمات عروسی یا مهمانی‌هایی که مختص خانم‌ها هستند استفاده می‌شود.

شومیز‌هایی که پشت باز هستند را می‌توان با یک شلوار یا یک دامن شیک ست کرد و در مجلس درخشید.

شومیز زنانه حریر

شومیزهای جلو بسته: شومیز زنانه حریر جلو بسته همان‌طور که از نام آن‌ها پیدا است هیچ دکمه‌ای در قسمت جلوی آن‌ها تعبیه نشده و در قسمت پشت گردن آن‌ها یک زیپ قرار داده شده است که توسط آن می‌توان به راحتی شومیز را به تن کرد. 

شومیزهای دکمه دار: این نوع از شومیزها در جلوی خود دارای دکمه می‌باشند. بیشترین طراحی که در دوخت این نوع استفاده شده است در قسمت مچ دست می‌باشد. شومیزهای زنانه بسته به طراحی که در یقه‌های آن‌ها انجام شده است دارای انواع متفاوتی هستند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی همچون فضای اینترنتی باعث شده تا خرید و فروش شومیز زنانه با حذف واسطه‌هایی که منجر به افزایش قیمت هستند به صورت آسان‌تری انجام بشود. لازم است بدانید که دلایل بسیار زیادی می‌تواند در قیمت شومیزهای زنانه تاثیرگذار باشد. یکی از این دلایل سایز و اندازه می‌باشد؛ هر چه سایز شما بزرگتر باشد مسلما قیمت بیشتری را هم شامل می‌شود.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*