ورق فولاد

فروش ورق فولاد در بازار ارز و بازارهای دیجیتال

امروزه با پیشرفت علم و همچنین تغییر شکل معاملات به صورت‌های مختلف اینترنتی، بسیار راحت‌تر و بهتر می‌توان اقدام به خرید ورق‌های مختلف صنعتی و به خصوص ورق فولاد کرد.

ورق های فولاد در مکان‌های مختلفی مثل کشتی‌سازی، تانکرسازی و ساخت بدنه خودرو کاربرد دارند. علاوه بر آن در پروژه‌های سدسازی و پتروشیمی نیز از این ورق‌ها استفاده می‌شود. قیمت نهایی این محصولات با توجه به جنس، مزایا و معایبی که دارد متفاوت خواهد بود. هزینه نگهداری این ورق‌های گالوانیزه بسیار پایین می‌باشد و همچنین نسبت به سایر روش‌های ضد زنگ کردن فولاد نرخ پایین‌تری دارد، این محصول بین 20 تا 30 سال عمر می‌کند و پوششی مناسب برای فولاد می‌باشد. از رنگ‌پاشی این نوع ورق در کوره‌ها ورق رنگی تولید می‌شود. ورق‌های رنگی برای نمای داخلی ساختمان‌ها، بدنه خارجی یخچال و آبگرمکن و سایر وسایل خانگی استفاده می‌شود. مجموعه ما در زمینه خرید و فروش انواع ورق‌های فولادی فعالیت می‌کند و بهترین نوع آن را به داخل و خارج از کشور می‌فرستد.

افرادی که تمایل به خرید این محصولات را دارند می‌توانند با مراجعه به سایت آراد برندینگ از انواع و قیمت‌های این محصولات آگاهی پیدا کنند و در صورت هر گونه سوال با مشاورین ما ارتباط بگیرند. شرایط حمل و بیمه ورق‌های فولادی نسبت به دیگر محصولات متفاوت می‌باشد که در یکی از بخش‌های سایت به آن اشاره شده است. پیشنهاد می‌کنیم حتما این بخش را به دقت مطالعه فرمایید. مدیریت شرکت به منظور رفاه حال شما عزیزان تصمیم گرفته امکان خرید به صورت چکی را فراهم کند تا مشتریان بتوانند با خیال آسوده‌تری اقدام به خرید و ثبت سفارش کنند.

ورق فولاد دمشقی

می‌توان ورق فولاد دمشقی را به ورق‌های فلزی، تیر آهن سقف و غیره تبدیل کرد که بعد از خرید و ساخت ورق‌های فلزی با عناصر دیگر ترکیب شده و آنها را تبدیل به ورق استیل، ورق گالوانیزه، ورق روغنی، ورق آلیاژی، ورق سیاه، ورق رنگی، ورق آجدار و غیره تبدیل کرد.

ورق استیل: برای ساخت وسایل منزل، برای ساخت هواپیما و خودرو، صنایع غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ورق روغنی: تولید لوله، روکش یخچال و ساخت اجاق گاز استفاده می‌شود. ورق سیاه: برای ساخت انواع پروفیل، لوله، برای خودرو و کشتی‌سازی استفاده می‌شود. ورق گالوانیزه: برای لوله‌های آب و کابینت مورد استفاده قرار می‌گیرد. ورق آجدار: پله‌های اضطراری، پلهای عابر پیاده و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. ورق آلیاژی: برای ساخت کشتی، هواپیما و مخازن حمل سوخت و در صنایع پتروشیمی استفاده می‌شود. ورق رنگی: از این ورق‌ها برای سقف ساختمان و لوازم خانگی و صنایع فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ورق فولاد

همان‌طور که می‌دانید میل‌گرد و تیرآهن در اسکلت ساختمان به کار برده می‌شود تا موادی مانند بتن را مقاوم‌تر کرده و در برابر بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله محافظت می‌کند. از ورق فولاد دمشقی برای ساخت ماشین و هواپیما و کامیون و کشتی استفاده می‌کنند و علت نام‌گذاری آن، ساخت آن در شهر دمشق می‌باشد.

فروش ورق فولادی

طی چند سال اخیر تولید ورق فولاد ضد زنگ با توجه به موارد مصرف بالایی که دارد، اهمیت زیادی پیدا کرده است.

ورق فولاد

قیمت فروش ورق فولادی به دلیل داشتن ویژگی ضد زنگ بودن نسبت به سایر ورق‌ها بالاتر می‌باشد. نام دیگر این ورق زنگ‌نزن می‌باشد، اما در عموم مردم به همان ضد زنگ معروف می‌باشد. این ورق فولاد آلیاژی از آهن و کربن می‌باشد و در کنار آن مقداری کروم نیز درون خود دارد که موجب می‌شود خاصیت ضد خوردگی و ضد زنگ بودن را به ورق بدهد. به این محصول در صنعت، استیل نیز می‌گویند. فولاد ضد زنگ فریتی، آستنیتی، مارتنزیتی و داپلکس از انواع مختلف این محصول به شمار می‌روند. برای اولین بار شرکت فورد برای تولید ماشین‌های خود از این نوع فولاد استفاده کرد. به منظور تولید تجهیزات پزشکی و دستگاه‌های دندان‌پزشکی نیز فولاد ضد زنگ به کار برده می‌شود. در ساخت هواپیما و برخی ظروف منازل مثل چاقو، چنگال و قاشق نیز این فولاد زنگ نزن استفاده می‌شود. به جرات می‌توان گفت ورق فولاد ضد زنگ بهترین نوع در میان سایر ورق‌های فولادی می‌باشد و بیشترین کاربرد را نیز دارد. از رنگ‌پاشی این نوع ورق در کوره‌ها ورق رنگی تولید می‌شود. ورق‌های رنگی برای نمای داخلی ساختمان‌ها، بدنه خارجی یخچال و آبگرمکن و سایر وسایل خانگی استفاده می‌شود.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*