خانواده پرجمعیت اکسپریا Z6 سونی : ۵ گوشی از ۴ تا ۶.۴ اینچی !

بر اساس خبری که امروز در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است ، کمپانی سونی پرچم داران سال آینده خود را در ۵ مدل با سایزهای مختلف روانه بازار خواهد کرد.منبع خبر عقیده دارد که سونی برای جذب همه سلیقه ها خانواده گوشی های سری اکسپریا Z6 خود را در پنج مدل مختلف از ۴ تا ۶.۴ اینچی عرضه خواهد کرد.

همانطور که می دانید سونی همه ساله نسخه کوچک پرچم داران خود را هم عرضه می کند .امسال نیز Z5 Compact پرچم دار ریز نقش سونی بود که با مشخصاتی شبیه به نسخه اصلی روانه بازار گردید. انتظار می‌رود در مجموعه زد ۶‌ نیز نسخه کامپکت دیده شود که نمایشگر ۴.۶ اینچی دارد. اما به نظر می‌رسد این‌بار قرار نیست زد ۶ کامپکت کوچک‌ترین عضو خانواده باشد. طبق ادعای آنتوتو، باید منتظر اکسپریا زد ۶ مینی نیز باشیم که نمایشگر ۴ اینچی دارد و مناسب حال کسانی است که به گوشی‌های کوچک اما قدرتمند علاقه دارند. برخلاف سایر اعضای خانواده زد۶، که به‌احتمال زیاد با اسنپدراگون ۸۲۰ روانه بازار می‌شوند، اکسپریا زد۶ مینی به اسنپدراگون ۶۲۰ مجهز خواهد شد.

اگر این شایعات صحت داشته باشد، شاهد ورود سونی به بازار گوشی‌های پلاس خواهیم بود و در کنار آن نیز شاهد احیای مجدد اولترا در خانواده زد هستیم. اولترا را پیش‌تر در اولین سری زد (Xperia Z Ultra) دیده بودیم.با این حساب اگر این خبر صحت داشته باشد ، خانواده پرجمعیت گوشی های سری اکسپریا Z6 سونی شامل اسمارت فون های زیر خواهد بود :

  • اکسپریا زد ۶ مینی با نمایشگر ۴ اینچی
  • اکسپریا زد ۶ کامپکت با نمایشگر ۴.۶ اینچی
  • اکسپریا زد ۶ با نمایشگر ۵.۲ اینچی
  • اکسپریا زد ۶ پلاس با نمایشگر ۵.۸ اینچی
  • اکسپریا زد ۶ اولترا با نمایشگر ۶.۴ اینچی

منتشر کننده خبر همچنین در مورد نمایشگر دو گوشی زد۶ و زد۶ پلاس نیز حرف‌هایی زده است. این منبع معتقد است بعضی اعضای خانواده سونی، مانند اعضای نامبرده، به نوعی از نمایشگر مجهز می‌شوند که به فشار حساس است؛ مانند آنچه در Mate S هوآوی و آیفون‌ ۶اس و ۶اس پلاس اپل می‌بینیم.

هنوز صحت و سقم این ادعاها مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید آیا سونی چنین شایعاتی را تایید می‌کند یا خیر. به‌هرحال ایده تولید ۵ گوشی هوشمند شاید جالب باشد، اما در ماه‌های آینده معلوم می‌شود سونی واقعا قصد دارد این کار را انجام دهد یا خیر.

منبع: GSMArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*