جارو دستی

قیمت جارو دستی نپتون و خصوصیات آن

جارو دستی یک وسیله کاربردی با نحوه استفاده آسان می‌باشد که برای تمیز نمودن خانه از آلودگی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و قیمت مناسبی نیز دارد.

ایام قدیم که هنوز وسایل برقی اختراع نشده بودند اکثر افراد در داخل منزل خود یک جارو دستی تحت نام نپتون را داشتند که مدل‌های قدیمی آن پلاستیکی بود و بعد از آن انواع فلزی و شارژی آن هم به بازار آمد.

مزیتی که این جاروها داشتند این بود که در حالت نشسته استفاده می‌شدند و این که علاوه بر جمع کردن آشغال‌ها از روی زمین به دلیل برس مویی که داشتند مو و پرز را هم جمع می‌کردند. در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید.

این جاروها بسیار کوچک و کم‌جا بودند و به‌ راحتی هم قابلیت شستشو داشتند و با توجه به این که استفاده از جاروهای دستی که با چوب جارو درست می‌شدند بسیار سخت بود و باعث کمردرد افراد می‌شد این جاروها به سرعت طرفداران زیادی پیدا کردند.

الته هنوز هم در مواردی که اشغال کمی بر روی زمین می‌‌ریزد و فرد حوصله آوردن جاروبرقی و استفاده از آن را ندارد، جارو نپتون گزینه بسیار مناسبی می‌باشد.

جارو نپتون‌های امروزی در طرح‌های دوقلو هم تولید شده‌اند که قابلیت تمیز کردن بیشتری دارند و همچنین برس‌های آنها به ‌صورت یدک هم تولید می‌‌شود و زمانی ‌که برس خراب می‌شود می‌توان آن را تعویض کرد؛ اما در گذشته بعد از مدتی از استفاده برس جارو خراب می‌شد و افراد مجبور می‌شدند که بدون برس از جارو استفاده کنند.

جارو دستی نپتون قدیمی

بعد از مدتی که از تولید مدل‌های جارو دستی نپتون اولیه و قدیمی گذشت نپتون‌هایی به بازار آمدند که فلزی بودند و دسته‌‌های بلندی داشتند و امکان این را فراهم می‌کردند که فرد به ‌صورت ایستاده جارو بزنند و به دلیل همین کاربرد آسان از استقبال خوبی هم برخوردار شدند.

بعد از آن جاروهای شارژی به بازار آمدند که تحولی در این زمینه بودند و به‌ سرعت طرفداران زیادی پیدا کردند. جارو دستی‌های شارژی با توجه به این که نیازی به کلید پریز برق نداشتند و نسبت ‌به جاروهای برقی سبک‌تر هم بودند و استفاده راحتی هم داشتند خیلی زود جای خود را در بین خانم‌های خانه‌دار باز کردند.

جارو دستی

انواع قدیمی جارو دستی نپتون این جاروها قدرت مکش زیادی نداشتند، اما امروزه برندهای مختلف جاروهای شارژی با مکش بسیار بالا را تولید کرده‌‌اند که به راحتی می‌توان آنها را جایگزین جاروی برقی کرد و با توجه به این که سبک‌تر و کم‌‌حجم‌تر هستند نسبت‌ به جاروهای برقی استفاده بیشتری دارند و مخصوصاً در داخل آشپزخانه که امکان ریختن آشغال بیشتری وجود دارد این جاروها به نوعی عصای دست هر خانم خانه‌داری می‌باشند.

برای افزایش طول عمر و حفظ کیفیت این جاروها بهتر است قبل ‌از استفاده زباله‌هایی که بزرگ هستند یا خیس می‌باشند را از روی زمین برداریم تا به موتور دستگاه فشار کمتری وارد گردد.

در مورد مزایایی که این نوع جارو شارژری‌ها دارند علاوه ‌بر کوچکی و جمع‌ و جور بودن و جابه‌جایی آسان آنها می‌‌توان به این نکته اشاره کرد که با استفاده از جاروها مکان‌هایی که غیر قابل دسترسی هستند را به ‌راحتی می‌توان تمیز کرد.

جارو دستی قدیمی گیاهی

به طور کلی جارو دستی قدیمی گیاهی و جاروبرقی قدیمی از مزایایی برخوردار می‌باشد که در این مطلب برای شما توضیح خواهیم داد.

وزن کم: جارو دستی از وزن کم و سبکی برخوردار می‌باشد و کار با آن آسان و باعث خسته شدن فرد نمی‌شود.

عدم آلودگی صوتی: جاروهای برقی آلودگی صوتی ایجاد می‌کنند و به علت صدایی که دارد و برای این که محیط دچار سر و صدا نشود می‌توانید از جارو دستی با کمترین صدا استفاده کنید.

عدم نیاز به برق: یکی دیگر از مزایای جارو دستی این می‌باشد که به برق نیاز ندارد، زیرا استفاده از برق باعث ایجاد هزینه می‌شود، ولی استفاده از جاروهای دستی دیگر هزینه‌های اضافی برای برق ندارد.

جارو دستی

نوعی از جارو دستی گیاهی هستند که به همراه خاک‌انداز می باشند و این نوع از جارو دستی مانند جارو دستی قدیمی می‌باشد و از اجزا و قطعه‌های پلاستیکی مثل پلی اتیلن سبک تشکیل شده است و به همین علت دارای ماندگاری بالایی می باشد و میزان ابعاد و اندازه‌ی آن کم است و فضای کمی را در بر می‌گیرد.

جارو دستی با جارو برقی از تفاوت‌هایی برخوردار است مانند: جارو دستی از وزن کمتری نسبت به جارو برقی برخوردار است و می‌توان آن را در هر مکانی که دوست دارید جای دهید؛ اما جارو برقی از وزن سنگینی تشکیل شده است و ممکن است در هنگام جارو کردن مشکلاتی نظیر افتادن از پله را داشته باشد.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*