انگور عسگری

فواید انگور عسگری کاشمر برای سیستم ایمنی بدن

یکی از میوه‌های پرطرفدار و محبوب که طعم بسیار دلنشین و بی‌نظیری دارد انگور عسگری بوده است که خواص درمانی بالایی نیز دارد.

یکی از محبوب‌ترین میوه‌های فصل تابستان و پاییز انگور عسگری است که این محصولات کشت شده در برخی از شهرها مانند کاشمر بسیار معروف می‌باشند و قیمت آنها به کیفیت و حجم محصول بستگی دارد که عرضه کنندگان این میوه را به بهترین شکل ممکن برای مشتریان به فروش می‌رسانند.

انگور انواع مختلفی دارد که در رنگ‌های سیاه، قرمز، سبز، زرد، سفید، بنفش و غیره تولید می‌شود و هر کدام از آنها دارای نژاد خاص و کاربرد و مصارف گوناگونی می‌باشند و از آنها استفاده‌های مختلفی می‌شود.

در بین همه انگورها انگور عسگری طبق نظرسنجی سایت آراد برندینگ یکی از پر طرفدارترین انگورها می‌باشد و یکی از بهترین ویژگی‌ها و مزیت آن بی هسته بودن آن می‌باشد که خوردن و استفاده از آن را راحت کرده است و برای تهیه کشمش تیزابی، آب غوره، سرکه و غیره از این میوه خوشمزه استفاده می‌شود.

انگور عسگری

البته این میوه بیشتر به عنوان مصارف شخصی یا برای پذیرایی از مهمان تهیه می‌شود که در بازار و میادین میوه و تره بار با کیفیت‌های مختلفی ارائه می‌شود و افراد بر اساس نیاز خود مقدار مورد نظر خود را تهیه می‌کنند.

انگور عسگری کاشمر

اکثر افراد برای درمان آفتاب سوختگی از انگور عسگری کاشمر استفاده می‌کنند و با خوردن آن تا حد زیادی پوست آسیب دیده توسط نور آفتاب درمان می‌شود و علاوه بر خوردن آن می‌توان ماسک پوستی با استفاده از این میوه تهیه کرد و با قرار دادن آن بر روی صورت آفتاب سوختگی را درمان نمود.

برای این کار لازم است که انگور را به خوبی بشوئید و پس از آن به دو نیم تقسیم کنید و آن را بر روی نقاط آسیب دیده بمالید، این ماساژ را در مدت سی دقیقه ادامه دهید و بعد از این مدت پوست صورت خود را با آب سرد بشوئید تا شاهد اثر انگور بر روی پوست خود باشید.

انگور عسگری

این کار علاوه بر این که نقاط آسیب دیده را ترمیم می‌کند، چین و چروک‌های صورت را نیز کاهش می‌دهد و ویتامین سی موجود در انگور عسگری کاشمر سبب تشکیل کلاژن در پوست شده که این ماده در جوان‌سازی پوست نقش به‌سزایی دارد و ماساژ پوست صورت با استفاده از انگور سبب از بین رفتن لک‌های پوستی و جوش و رد آن می‌شود و علاوه بر ویتامین سی انگور و کشمش سیاه دارای ویتامین ای نیز می‌باشد که این ویتامین نقش مهمی در نرم کنندگی و مرطوبیت پوست صورت دارد.

پوست‌های بیش از اندازه چرب را می‌توان با مصرف شیره انگور و یا ماسک آن درمان کرد. اگر تمایل به استفاده از ماسک این میوه را دارید بهتر است که آب انگور را به همراه آب لیمو و آب نعنا از هر کدام یک قاشق را با یک دیگر ترکیب کرده و به صورت بمالید و به آرامی پوست صورت را ماساژ دهید تا ترکیب به منافذ پوست نفوذ کند. این کار را به مدت 20 دقیقه الی نیم ساعت انجام دهید و بعد از آن صورت را به خوبی بشوئید. سپس گلاب را با آب یخ مخلوط کنید و صورت را با آن آبکشی کنید.

قیمت انگور عسگری

از انواع پرطرفدار این محصولات که عموما مردم به دنبال یافتن آن با قیمت مناسب هستند، انگور عسگری است، با توجه به شرایط کشت و آب و هوایی که انگور عسگری در آن رشد می‌کند کیفیت بالایی به این محصول بخشیده شده و طعم بی‌نظیری نیز دارد.

در خرید انگور توجه داشته باشید محصولات تازه را خریداری کرده تا کیفیت بهتری را برایتان به همراه داشته باشند. همچنین اگر تجربه کافی در خرید محصولی باکیفیت را ندارید می‌توانید از افراد باتجربه‌تر در این امر یاری بخواهید یا به دنبال برندها و فروشندگان خوشنامی باشید که محصولات باکیفیت آنها ضمانت شده باشد.

انگور عسگری

از دیگر مسائلی که نه تنها در قیمت انگور عسگری بلکه در بسیاری دیگر از محصولات تاثیرگذار است شیوه نادرست عرضه است. متاسفانه امروزه عرضه به شیوه سنتی محصولات کشاورزی موجب شده تا دلالان دست برتر در این بازار را داشته باشند و در نهایت سود بسیار و بدون زحمتی که دریافت می‌کنند علاوه بر آن که قیمت محصول را افزایش می‌دهند، گاها از کشاورزانی که مدت‌ها برای تولید این محصولات زحمت کشیده اند نیز سودهای بیشتری نصیب این افراد می‌شود. حال در ادامه قصد معرفی راه‌حلی را داریم تا این فرآیند را منطقی‌تر و منصفانه‌تر نماید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*