آیفون ۴ اینچی جدید اپل احتمالا آیفون ۷C نام خواهد داشت

مدتی است که شایعه شده کمپانی اپل در حال کار بر روی نسخه ۴ اینچی جدید از آیفون می باشد.محصولی که در شایعات گذشته از آن با نام آیفون ۶ سی ( iPhone 6C ) یاد می شد .اما امروز خبری منتشر شده که  گفته می شود آیفون ۷ سی ( iPhone 7C ) نام خواهد داشت و همزمان با رونمایی از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در ماه سپتامبر ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد.

وبسایت چینی MicGadget به سبب نزدیکی به برخی از منابع داخلی Foxconn اعلام کرده که آیفون ۴ اینچی بعدی اپل با نام آیفون ۷c در سپتامبر سال آینده‌ی میلادی عرضه خواهد شد و احتمالا هم آیفون ۷ ( و احتمالا ۷ پلاس) و هم آیفون ۷c در یک مراسم رونمایی خواهند شد که البته این موضوع بیشتر منطقی به نظر میرسد تا اینکه اپل بخواهد آیفون ۴ اینچی را به صورت جداگانه و در ماه فوریه روانه‌ی بازار کند.

درمورد دیگر مشخصات از جمله فلزی بودن بدنه و پردازنده‌ی A9 ، این گزارش هم مانند مطالب قبلی عمل کرده است و همان اطلاعات را تایید کرده است. بنابراین و با توجه به تعدد گزارشهای منتشر شده و اینکه همگی از سوی منابع داخل زنجیره‌ی تامین قطعات اپل یعنی Foxconn تایید شده اند، میتوانیم اطمینان داشته باشیم که سال ۲۰۱۶ میلادی، یک آیفون ۴ اینچی با نام احتمالی ۶c و یا ۷c عرضه خواهد شد.

منبع : micgadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*