کباب پز ایستاده

کباب پز ایستاده سیخ گردان چه تفاوتی با کباب پز معمولی دارد؟

استفاده از کباب پزها در زمان تفریحات آخر هفته می‌تواند لذت پختن کباب را چند برابر کند. استفاده از کباب پزها می‌تواند موجب راحتی بسیاری از مشاغل مانند رستوران‌ها شود.

کباب‌پزهای ایستاده به گونه‌ای تولید شده‌اند که فاصله بین سیخ‌ها و شعله توری می‌باشد که گوشت به ‌طور کامل و یکدست مغزپخت شود و نسوزد. همچنین این دستگاه قابلیت تنظیم شعله را دارد که شما می‌توانید آن را به طور دلخواه خود تنظیم کرده و کم و زیاد کنید. همچنین یکی دیگر از کاربردها و ویژگی‌های کباب پز ایستاده این است که در این کباب ‌پزها در قسمت پایینی سیخ‌ها یک سینی قرار دارد که برای جلوگیری از ریختن روغن از کباب پز به بیرون استفاده می‌شود. همچنین باید گفت که برخی از این کباب‌پزهای ایستاده موتوردار هستند که این موتورها به پخت یکنواخت کباب کمک شایانی می‌کند. لازم به ذکر است که از این کباب‌پزهای ایستاده‌ موتوردار در رستوران‌های بزرگ برای صرفه‌جویی در وقت و بازدهی بیشتر استفاده می‌شود.

امروزه به دلیل صرفه‌جویی در وقت و انرژی، افراد خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می‌دهند که در اینجا پیشنهاد ما به شما این است که با مراجعه به سایت اینترنتی آراد برندینگ از انواع کباب‌پزهای تولید مجموعه ما دیدن کرده و با خواندن هر یک از ویژگی‌های آنها گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را به صورت مستقیم و بدون واسطه از ما خریداری کنید.

کباب پز ایستاده موتوردار

بدون شک آتش یکی از اختراعات مهم بشر بوده است که موجب شد تحول بزرگی در زندگی او روی دهد.

اگر اختراع آتش را از بعد تغذیه‌ای ببینیم متوجه خواهیم شد که بعد از این که انسان یاد گرفت غذای خود را بپزد همه چیز تغییر کرد. انسان توانست غذای بیشتری بخورد، غذای بیشتری ذخیره کند و تولید مثل بیشتری داشته باشد؛ زیرا که خوردن و هضم غذای پخته شده راحت‌تر است. رفته رفته انسان یاد گرفت سیخ را اختراع کند و غذا را با آن کنترل نماید، زیرا که آتش داغ بوده و جابه‌جایی غذای روی آتش سخت می‌باشد. بعد از آن منقل اختراع شد و کم کم کباب کردن مواد غذایی به یک امری معمول تبدیل شد.

کباب پز ایستاده

فرآیند سرخ کردن در یک ظرف انجام می‌شد که با ریختن روغن فراوان و غوطه‌ور کردن مواد غذایی در آن غذا را با حرارت زیاد می‌پختند که در نتیجه غذا لذیذتر و خوشمزه‌تر می‌شد. بعد از گذشت سال‌ها دانشمندان دریافتند که سرخ کردن مواد غذایی باعث سرطان‌زا شدن آن خواهد شد و این روش طبخ برای سلامت انسان مضر است. از این رو مردمی که به فکر سلامتی خود هستند رفته رفته به سمت کباب کردن غذاها و پختن آن با حرارت غیر مستقیم روی آوردند و کباب کردن دوباره به امری مرسوم تبدیل گشت. امروزه با پیشرفت علم کباب پزهای مدرن مانند کباب پز ایستاده موتوردار ساخته شده‌اند.

کباب پز ایستاده سیخ گردان

همان‌طور که اشاره کردیم کباب پزهای امروزی همانند کباب پز سفالی کار را بسیار راحت کرده‌اند و به راحتی و سرعت و همچنین حجم بالا می‌توانند پاسخگوی مشتریان باشند. یکی از انواع بسیار کارآمد این کباب پزها، کباب پز ایستاده با ۱۴ سیخ گردان می‌باشد.

کباب پز ایستاده

به طور کلی به کباب پز ایستاده سیخ گردان، کباب پزهای مبله نیز می‌گویند. این کباب پزها به صورت عمودی و ایستاده هستند که اپراتور با قرار دادن سیخ‌ها به صورت افقی در آن و راه‌اندازی موتور گردشی، در حالی که مشعل‌ها روشن هستند، اقدام به پختن غذاها و معمولا فست فودها می‌کنند. این سیخ‌های افقی به حالت دورانی می‌چرخند و هر طرف که به شعله مشعل‌ها نزدیک می‌شود شروع به پختن می‌کند. این حرکت تا جایی ادامه پیدا می‌کند که تمامی غذا از تمام طرف پخته شود و علاوه بر سطح آن، مغز پخت هم گردد. در تمامی طول مدتی که سیخ‌ها در درون کباب پز در حال چرخش هستند هیچ نیازی به دخالت دست و کارهایی مثل باد زدن و غیره نیست. خود سیخ‌ها و ساختمان درونی کباب پز تمام کارها را انجام می‌دهد و فقط بعد از مدت زمان کوتاهی می‌توان از آن استفاده کرد. نکته بسیار جالب دیگر در زمان پخت غذاها و فست فودها این است که در هنگام دوران و چرخیدن سیخ‌های درون کباب پز ایستاده، روغن بیرون زده از سیخ‌های بالایی به روی سیخ‌های پایین‌تر می‌ریزد و موجب نرم ماندن و خوشمزه‌تر شدن کباب‌ها و جوجه‌ها می‌گردد که این امر را می‌توان یکی از خواص استفاده از کباب پزهای ایستاده نام برد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*