بهترین ساعت های هوشمند اندرویدی سال ۲۰۱۵

همانطور که انتظار داشتیم ، در سال ۲۰۱۵ ، ساعت های هوشمند اندرویدی بسیاری روانه بازار گردید.ساعت مچی هایی که حالا نسبت به نسل های اولیه خود بسیار پیشرفته تر و کاربردی تر شده اند.اکنون که به پایان سال ۲۰۱۵ نزدیک می شویم ، به رسم همیشه موجی از بهترین محصولات عرضه شده در این سال در رسانه های فناوری به راه افتاده هر روز شاهد معرفی ” ترین های ” محصولات و سرویس های مختلف در سالی که گذشت هستیم.وب سایت androidpit هم به تازگی در مطلبی بهترین ساعت های هوشمند اندرویدی سال ۲۰۱۵ را انتخاب کرده که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.

ساعت های هوشمند ، در ابتدای ورود به بازار با استقبال خوبی مواجه نشدند.در واقع کمی سخت بود تا مردم بپذیرند که دیگر وقت آن رسیده تا با ساعت های مکانیکی قدیمی خود که سال های سال است از آنها استفاده می کنند خداحافظی کرده و از نمونه های هوشمند و دیجیتالی این گجت ها استفاده کنند.حالا رفته رفته ، ساعت های مچی هوشمند جای خود را در میان کاربران باز کرده و همین موضوع باعث پیشرفت های روز افزون این گونه گجت ها نیز شده است.

طی سال های اخیر ، بیشتر کمپانی های مطرح در زمینه گجت های دیجیتالی هوشمند ، خصوصا تولید کنندگان تبلت و اسمارت فون ، اسمارت واچ های خود را تولید و روانه بازار کرده اند.در این میان ، هرگز نباید تاثیر گوگل و پلتفرم اختصاصی این شرکت برای گجت های پوشیدنی یا همان اندروید ویر را هم فراموش کنیم.این سیستم عامل ، ضمن آشتی دادن کاربران با این ساعت های جدید ، دست توسعه دهندگان را هم برای ارائه محصولات نرم افزاری برای این گجت ها باز گذاشته است.

امسال هم شاهد عرضه ساعت های جدیدی از کمپانی های مختلف بودیم که همه نسبت به نمونه های قبلی خود دستخوش تغییرات بسیاری شده اند.در ادامه به نقل از androidpit می خواهیم شما را با بهترین ساعت های هوشمند اندرویدی سال ۲۰۱۵ آشنا کنیم.مثل همیشه با گجت نیوز همراه باشید.

بهترین ساعت هوشمند اندرویدی سال ۲۰۱۵ از هر لحاظ :

نسل دوم موتورولا موتو ۳۶۰ ( Motorola Moto 360 2015 )

Moto-360-2015-5

برای نسل اول این ساعت تبلیغات بسیار زیادی انجام شد و انتظار مشتریان را از آن بالا برد، ولی پس از آنکه وارد بازار شد نتوانست انتظارات کاربران خود را برآورده کند. اما نسل دوم این ساعت موفق شده بسیاری از معایب نسل قبل خود را برطرف سازد و همچنین به نسخه قدرتمندتری از Android Wear مجهز شده است.

با این حال، هنوز نمی توان با قطعیت پیشنهاد کرد که محصولات مجهز به نسل جدید Android Wear ارزش صرف هزینه را دارند یا نه، ولی اگر شما هم قصد خرید یکی از آنها را دارید، Moto 360 بهترین گزینه موجود در بازار است. عملکرد عالی، کاربردی بودن و گزینه های متعدد برای شخصی سازی همگی از مزایای این ساعت هستند.

 

به صرفه ترین ساعت هوشمند اندرویدی سال ۲۰۱۵ :

ایسوس زن واچ ۲ ( Asus ZenWatch 2 )

nexus2cee_ASUS-ZenWatch-2-WI501Q_Gunmetal-Metal-strap1

اگر قصد دارید ساعتی اقتصادی و در عین حال با عملکرد مناسب داشته باشید، ما ZenWatch 2 را پیشنهاد می کنیم. تفاوت خاصی بین نسل اول و دوم این ساعت وجود ندارد، و ایسوس تلاش کرده قابلیت های شخصی سازی نسل دوم این ساعت را ارتقا دهد. همچنین، این ساعت به منظور بهره مندی از قابلیت های Android Wear جدید، به تراشه هایی برای شارژ سریع و وای فای مجهز شده است. تجربه کاربر در استفاده از این ساعت کم و بیش مشابه Moto 360 است، و ما هم آن را به عنوان بهترین گزینه اقتصادی پیشنهاد می کنیم.

 

بهترین ساعت هوشمند اندرویدی سال ۲۰۱۵ از نظر طراحی :

هواوی واچ ( Huawei Watch )

The-Huawei-Watch-3

کمپانی هوآوی در حوزه ای موفق به پیشرفت شده که بسیاری از شرکت های دیگر شکست خورده اند: ساعت هوشمند این شرکت در ابتدا ظاهری زیبا دارد، و سپس با عملکرد خود شما را جذب می کند. اما بد نیست بدانید که این ساعت در مقایسه با Moto 360 چند نقطه ضعف دارد، از جمله باتری نسبتأ ضعیف، نبود حسگر نور، و چند مشکل در رابط کاربری آن. با این حال، اگر به دنبال ساعتی زیبا هستید ما ساعت هوآوی را پیشنهاد می کنیم.

 

بهترین ساعت هوشمند ورزشی سال ۲۰۱۵ :

سامسونگ گیر اس ۲ ( Samsung Gear S2 )

Galaxy-Gear-S2-classic-(3)

این ساعت هوشمند نقاط قوت متعددی دارد. ظاهر آن زیبا است، کیفیت ساخت بالایی دارد و نرم افزار آن به خوبی کار می کند. ولی عملکرد نرم افزاری پایین مانع انتخاب آن به عنوان بهترین گزینه برای خرید می شود.اما جالب اینجاست که این ساعت اندرویدی نیست و مبتنی بر سیستم عامل تایزن سامسونگ کار می کند و مشخص نیست در این لیست چکار می کند !

استفاده از سیستم عامل مبتنی بر Tizen نه تنها به این معنی است که این ساعت یک ساعت اندرویدی واقعی نیست، بلکه تعداد اپلیکیشن های موجود برای آن نیز محدود است. با این حال، Gear S2 به عنوان ساعت هوشمند ورزشی انتخاب مناسبی است. این ساعت با بدنه کوچکتری که از Moto 360 دارد، و همچنین پیوند خوبی که می توان بین آن و اپلیکیشن سلامتی اختصاصی سامسونگ S-Health برقرار کرد، می تواند به راحتی برای انجام فعالیت های ورزشی بکار برده شود.

منبع : androidpit

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*