مقایسه نتایج بنچمارک گلکسی اس ۷ با دو پردازنده اگزینوس ۸۸۹۰ و اسنپدراگون ۸۲۰

همانطور که پیش از این در مطالب متعددی به این موضوع اشاره کرده ایم ، سامسونگ امسال پرچم دار جدید خود یعنی گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ را در دو نسخه با پردازنده های اگزینوس ۸۸۹۰ و اسنپدراگون ۸۲۰ روانه بازار خواهد کرد.تا کنون نتیجه بنچمارک های کلکسی اس ۷ با هر دو پردازنده نام برده منتشر شده و دذر این مطلب به مقایسه نمایج به دست آمده با این دو پردازنده پرداخته ایم.

در جدول زیر ، علاوه بر مقایسه نتایج بنچمارک Geekbench دو نسخه گلکسی اس ۷ با پردازنده های اگزینوس ۸۸۹۰ و اسنپدراگون ۸۲۰ در حالت تک و چنده هسته ای ، نتایج بنچمارک آیفون ۶ اس پلاس و آیپد پرو ۴ اپل نیز آورده شده تا درک بهتری از امتیازات ثبت شده داشته باشیم.

Geekbench (Single-Core)

Geekbench (Multi-Core)

Samsung Galaxy S7 (Snapdragon 820)

۲,۴۵۶

۵,۴۲۳

Samsung Galaxy S7 (Exynos 8890)

۲,۲۹۴

۶,۹۰۸

Apple iPhone 6s Plus (Apple A9)

۲,۴۹۵

۴,۳۵۱

Apple iPad Pro (Apple A9X)

۳,۲۲۲

۵,۴۶۸

 

همان‌طور که در جدول بالا مشاهده کردید، گلکسی اس۷ با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ در تست تک‌هسته‌ای Geekbench امتیاز ۲۴۵۶ و در تست چندهسته‌ای امتیاز ۵۴۲۳ را به دست آورده که نشان‌دهنده عملکرد بسیار بالای این دستگاه است. اسنپدراگون ۸۲۰ چهار هسته Kryo دارد که دوتای آنها با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و بقیه با فرکانس ۱.۶ تا ۱.۷ گیگاهرتز کار می‌کنند.

گفته می‌شود مدل اسنپدراگون ۸۲۰ گلکسی اس۷ تنها در کشورهای امریکا، چین و چند کشور دیگر عرضه خواهد شد و سامسونگ برای پایین نگهداشتن دمای این پردازنده قصد دارد از لوله‌های خنک‌کننده استفاده کند.

اگر شما قصد خرید گلکسی اس۷ را داشته باشید، تمایل دارید پردازنده گوشی‌تان کدام‌یک از این دو باشد: اگزینوس ۸۸۹۰ یا اسنپدراگون ۸۲۰؟

منبع: Sammobile

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. به نظر من اسنپ‌‌‌ دراگون ۸۲۰ درسته که از نظر پردازش شایدبهتراز اگزینوس۸۸۹۰ نباشه ولی gpuیاپردازنده ی گرافیکی خیلی بهتری داره.

  2. باید رو سونی هم اگزینوس تست میکردن فن های سونی ضایع شن 🙂

  3. سلام ببخشید میدونید دقیقا زمان عرضه s7کی هست ؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. اگزینوس. چون کارهای سنگینتر رو راحتر انجام میده.‌کار سبک واقعا آنچان اختلافی‌نداره.
    البته خدا کنه مثل آیپد تو شروع باگ عجیب و غریب نداشته باشه ??
    سیار‌ممنونم که چند مدل گجت رو با هم مقایسه کردین آقای انبار. عالی بود.

  5. اگزینوس ۸۸۹۰چون از گرم شدن گوشیم خیالم راحت میشه…