ایسوس با انتشار یک تصویر، کیس باتری دار جدید اپل را به سخره گرفت

همانطور که پیش از این در خبرها داشتیم ، اپل به تازگی از یک کیس باتری دار مخصوص آیفون ۶ و آیفون ۶ اس رونمایی کرده است.اپل درواقع با این کیس به نوعی قصد رفع مشکل عمر باتری در آیفون های خود را داشته است.اما با اینکه این قاب توسط اپل طراحی شده و برند این کمپانی را یدک می کشد ، طراحی نامناسب آن انتقادات شدیدی را از لحظه معرفی این کیس به سمت اپل روانه ساخته است.حتی کار به جایی رسیده که کمپانی ایسوس از فرصت استفاده کرده و با انتشار یک تصویر اپل را به خاطر طراحی و ارائه چنین محصولی به سخره گرفته است !

ایسوس اولین شرکتی بود که به جرگه‌‌ی تمسخر و طعنه به محصولات سایر شرکت‌ها پیوست. ایسوس با انتشار یک تصویر در توییتر، تلفن‌هوشمند زن‌فون ۲ مکس را بهتر از آیفون حتی با قاب اضافه می‌داند. باتری این تلفن هوشمند ۵۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت است. در تصویر زیر تفاوت عمر باتری دو تلفن‌هوشمند را در اعداد ذکر شده می‌بینید.

asus-iphone-case-1

ایسوس نیز بهتر از هر شرکتی می داند که تمایل خریداران تلفن‌های هوشمند در سراسر دنیا به برند اپل چیزی فراتر از قدرت و کارایی است. شاید اگر واکنش‌ها به کمبود‌های سری آیفون کمی تندتر بود، اپل فکری به حال کاستی‌های تلفن‌های هوشمند خود می‌کرد. نظر شما در رابطه با قاب‌های باتری اپل چیست؟ آیا شما حاضرید برای  دستیابی به عمر باتری بیشتر این قاب را تهیه کنید؟

منبع: GsmArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*