راهنمای رفع مشکلات آپدیت جدید کلش آف کلنز: ارور ۱۰۰۹ در iOS و بسته شدن بازی در اندروید

کمپانی سوپرسل ، پنچشنبه گذشته آپدیت جدید بازی محبوب و پرطرفدار کلش آف کلنز ( Clash Of Clans ) نسخه ۸.۶۷.۳ را منتشر کرد.متاسفانه کاربران بعد از انتشار این نسخه از بازی با مشکلاتی روبرو شدند.کاربران سیستم عامل iOS با ارور ۱۰۰۹ مواجه می شوند و برای برخی کاربران اندروید نیز بازی خود به خود بسته می شود.بنا به درخواست های مکرر کاربران ، در این مطلب به ارائه راهکارهایی برای رفع این دو مشکل پرداخته ایم.با گجت نیوز همراه باشید.

ارور ۱۰۰۹ برای کاربران سیستم عامل iOS :

این خطا زمانی نمایش داده می شود که کاربران از آی پی ایران قصد وصل شدن به اپ استور را دارند.متاسفانه به دلیل تحریم ها امکان اتصال به اپ استور وجود نداشته و کاربران با این ارور روبرو می گردند.در مورد کاربران بازی کلش آف کلنز نیز زمانی که قصد دانلود نسخه جدید بازی را دارند این خطا پدیدار می گردد.برای رفع این مشکل دو راه وجود دارد :

۱-تغییر آی پی ایران با آی پی خارجی با استفاده از نرم افزارهای مربوطه یا وی پی ان

اپ استور ، کاربران را از طریق آی پی کشور آنها شناسایی می کند.به دلیل تحریم کشورمان و پیروی از اپ استور اپل از قوانین آمریکا ، هنگام ورود با آی پی ایران خطای ۱۰۰۹ نمایان می گردد که شما می بایست با تغییر آی پی ایران به کشورهای دیگر در دستگاه خود این خطا/تحریم را دور بزنید.برای این کار می بایست از نرم افزارهای تغییر آی پی و یا وی پی ان استفاده نمایید.

۲ – استفاده از DNS

ست کردن دی ان اس ( DNS ) هم راه دیگری برای دور زدن این مشکل می باشد.برای این کار به روش زیر عمل کنید :

اول از setting دستگاه قسمت وای فای باید اینترنتتون رو که انتخاب کردید روی علامت تعجب آبی رنگی که در سمت راست وجود دارد کلیک کنید. forget network رو بزنید . برگردید دوباره یه مرحله عقب دوباره اینترنتتون رو انتخاب کنید. پسورد رو وارد کنید وقتی وصل شد دوباره برید تو همون قسمت علامت تعجب آبی رنگ . وقتی وارد این قسمت میشید گزینه static رو انتخاب کنیدجلوی ip address  بزنید ۱۹۲.۱۶۸.۱.۱۰ و جلوی dns بزنید ۸.۸.۸.۸ . حالا renew lease رو از پایین بزنید و ok کنید . حالا از اون بالا برید روی DHCP برید روی قسمت DNS بزنید ۴.۲.۲.۴ حالا دوباره renew lease رو بزنید . چیز دیگه ای رو تغییر ندید . حالا شما میتوانید بازی را دانلود کرده و از ارور ۱۰۰۹ عبور کنید!

مشکل بسته شدن بازی در سیستم عامل اندروید

اغلب دوستان اندروید با مشکلی مواجه هستند،اینکه وقتی بر روی تاون هال کلیک میکنند،بازی بسته می شود.مشکل دیگری هم که برخی دارند این است که وقتی میخواهند دونیت وار رو پر کنند بازی بسته می شود.

علت این است که یک باگ در بازی وجود دارد که وقتی اینفرنو یا ایکس بو را اپگرید میکنید،با زدن بر روی تاون هال بازی بسته می شود و افرادی که اسپل فکتوری یا سربازخانه اپگرید میکنند نمیتوانند در وار دونیت کنند و بازی بسته می شود.

برای حل این مشکل باید ساختمان های ذکر شده را یا با استفاده از جم به اتمام رساند و یا آن را کنسل کرد.

امیدواریم که با روش های فوق ، مشکل شما برطرف گردد.لطفا اگر راه حل های دیگری برای رفع این مشکلات در اختیار دارید ، آن را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

androidدانلود نسخه جدید بازی کلش آف کلنز ( Clash Of Clans 8.67.3 ) برای سیستم عامل اندروید  (لینک مستقیم )

androidدانلود نسخه جدید بازی کلش آف کلنز ( Clash Of Clans 8.67.3 ) برای سیستم عامل اندروید  (از مدیا فایر )

iosدانلود نسخه جدید بازی کلش آف کلنز ( Clash Of Clans 8.67.3 ) برای سیستم عامل iOS

clash