شایعه؛ سونی سال آینده تنها دو گوشی پرچم دار روانه بازار خواهد کرد !

چند روز پیش خبری منتشر گردید که بر اساس آن کمپانی سونی سال آینده قرار است با ۵ پرچم دار به میدان بیایید.گوشی هایی که از سایز ۴ اینچی تا سایز ۶.۴ اینچی خواهند بود.اما امروز گزارش جدیدی منتشر شده که در آن ادعا شده سونی برای سال آینده تنها دو گوشی پرچم دار خواهد ساخت که دوی آنها به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام مجهز خواهند بود.

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد ، بر این اساس گزارشی که هفته پیش منتشر گردید ، شرکت سونی قصد دارد در سال آینده میلادی ۵ مدل مختلف از خانواده Xperia Z6 را ارائه کند که از صفحه نمایش های ۴ اینچ تا ۶.۴ اینچ استفاده می کنند و نسبت به سه مدل خانواده Xperia Z5 تغییرات قابل ملاحظه ای خواهند داشت.اکسپریا Z6 مینی ۴ اینچی ، اکسپریا Z6 کامپکت ۴.۶ اینچی ، اکسپریا Z6 با نمایشگر ۵.۲ اینچی ، اکسپریا Z6 Plus با نمایشگر ۵.۸ اینچی و اکسپریا Z6 اولترا با نمایشگر غول پیکر ۶.۴ اینچی. همچنین گفته میشد که چهار اسمارت فون از این پنج اکسپریا به تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز خواهند بود.

با این حال گزارش های اخیر حاکی از آن است که شرکت سونی ارائه دو پرچم دار را در دستور کار خود قرار داده و بنا به گفته cnBeta این شرکت قصد دارد تمرکز خود را روی دو پرچمدار بگذارد.

منبع خبر ادعا می کند هر دو پرچم دار جدید سونی به نسل جدید پردازنده های موبایلی شرکت کوالکام ، موسوم به اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز خواهند بود و هیچکدام از این گوشی ها ماننده آنچه در Z5 پریمیوم دیدیم ، نمایشگری با رزولوشن ۴K نخواهند داشت.

البته این دو تلفن همراه با فاصله زمانی چند ماهه در دسترس قرار می گیرند.احتمالاً سونی از یکی از این اسمارت فون ها را در ماه مه رونمایی خواهد کرد و از ماه ژوئن عرضه آن به بازار را آغاز می کند. پرچمدار دیگرنیز ممکن است در ماه سپتامبر و احتمالاً در IFA 2016 معرفی و در ماه اکتبر راهی بازار شود. بنابراین اگر این اطلاعات صحت داشته باشد ، در CES 2016 خبری از پرچمدارهای سونی نخواهد بود.

در آخر این گزارش جدید آمده است که پرچم داران جدید سونی با ظاهری متفاوت و با بدنه ای که بیشتر آن را فلز تشکیل می دهد، عرضه می شوند.

در نهایت باید گفت شرکت سونی به صورت رسمی به خبرهای فوق واکنشی نشان نداده است و انتظار می رود نزدیک ترین زمان برای دریافت اطلاعات رسمی، کنفرانس خبری این شرکت در نمایشگاه CES سال آینده باشد که در روز ۵ ژانویه برگزار خواهد شد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. وای اگه ضد 6بیاد میخرمش