اولین تصویر از ال‌جی G5 فاش شد؛ بدنه‌ای فلزی، دوربین دوگانه و بیشتر

بالاخره طلسم ال‌جی G5 شکسته شد و اولین تصویر از پرچم‌دار بعدی ال جی به همراه برخی مشخصات آن در فضای مجازی منتشر گشت. اگر از طرفداران ال‌جی هستید، با ما همراه باشید تا از مشخصات سخت افزاری احتمالی و دیگر شایعات درز شده در مورد ال جی جی ۵ ( LG G5 ) باخبر شوید.

شخصی به نام mr. Leaks  اطلاعاتی در مورد پرچم‌دار بعدی ال‌جی در فضای مجازی منتشر نموده است. این شخص با انتشار عکسی از دوربین عقب گوشی مدعی شده که نمونه‌ی اولیه موبایل را در اختیار داشته. با اینکه تصویر به‌ حالتی‌ست که طراحی گوشی به طور کامل مشخص نشده، اما می‌توان به‌ استفاده از یک دوربین دوگانه در ال‌جی G5 اشاره کرد.

ال‌جی G5

اولین تصویر درز شده از ال جی جی ۵

با هم نگاهی به مشخصات سخت افزاری درز شده میندازیم:

  • پرچم‌دار بعدی ال‌جی دارای بدنه‌ی فلزی خواهد بود، البته با نگاه به تصویری که از نمونه‌ی اولیه گرفته شده می‌توان به این موضوع پی برد. mr. Leaks همچنین گفته که شاهد باتری قابل تعویض نخواهیم بود، ولی درگاه کارت حافظه‌ی microSD هنوز وجود دارد.
  • صفحه‌ی نمایش به اندازه‌ی ۵.۳ اینچ خواهد بود، البته در خبرهای گذشته شایعه شده بود که صفحه ای به اندازه‌ی ۵.۵ یا ۵.۶ استفاده خواهد شد.
  • تراشه‌ی به‌کار رفته یک اسنپدراگون ۸۲۰ با ۳ گیگابایت رم خواهد بود. این موضوی یکی از شایعاتی‌ست که به دفعات تکرار شده و ما نمی‌توانیم ال‌جی G5 را بدون پرچم‌دار بعدی کوالکام تصور کنیم.
  • یک دوربین دوگانه که به وضوح قابل مشاهده در تصویر درز شده است. این دوربین تریکبی از دو سنسور ۸ مگاپیکسل در کنار یک سنسور ۱۶ مگایپسکل خواهد بود. همچنین گفته شده که یک فوکوس خودکار لیزری و سنسور طیف رنگ نیز وجود خواهد داشت، البته با اینکه تایید نشده اما mr. Leaks به وجود یک سنسور ضربان سنج قلب نیز اشاره نموده است.
  • در جلوی گوشی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار خواهد داشت، البته mr. Leaks اشاره ای به اسکنر iris که گفته شده بود با همکاری مشترک ال‌جی و Irience ساخته خواهد شد، نکرده است. هرچند مانند V10 شاهد وجود سنسور اثر انگشت بر روی دکمه‌ی پاور خواهیم بود.
  • در ال‌جی G5 شاهد اپ دراور نخواهیم بود.
  • قابلیت‌های دیگری که گفته شده خبر از وجود یک حسگر مادون قرمز ( IR blaster) در بالای گوشی، یک بلندگو در عقب، پورت USB-C و سنسور فشار دارد. البته گفته نشده که سنسور فشار مربوط به صفحه‌ی نمایش خواهد بود یا خیر.

بی شک اگر نیمی از آنچه شایعه شده درست باشد، ال‌جی پرچم‌دار خود را به سطوح بالاتری خواهد برد. نظر خود را در مورد مشخصات درز شده و همچنین تصویر ال‌جی G5 با ما در میان بگذارید.

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*