جاروبرقی رباتیک جدید ال جی با ویژگی‌های منحصر به فرد به نمایشگاه CES 2016 می آید

پیش از این جاروبرقی های رباتیک بسیاری روانه بازار شده که از جمله آنها می توان به محصولات کمپانی های iRobot و Neato اشاره کرد.کمپانی بزرگ ال جی هم که تاکنون چند مدل جارو ربات خود را روانه بازار کرده است ، اینبار قرار است با یک جاروبرقی رباتیک جدید با نام Hom-Bot Turbo+ در نمایشگاه CES 2016 حاضر شود.این جارو ربات، ویژگی های منحصر به فردی دارد که تاکنون در هیچ نمونه مشابهی دیده نشده است.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

با اپ Home-Joy ال‌جی، می‌توان دوربین گوشی را به سمت بخشی از اتاق گرفت و ناحیه‌ی خاصی را برای تمیزکاری مشخص کرد. جاروبرقی روبات‌مانند پس از مشخص شدن هدف، کار خود را شروع می‌کند و مشغول تمیزکاری می‌شود. در حقیقت این ویژگی در ردیف تکنولوژی‌های واقعیت افزوده قرار می‌گیرد و جذابیت خاصی دارد ، اما جاذبه‌ی بعدی این روبات، از این هم جالب‌تر است.

Hom-Bot-Turbo+-1

ویژگی بعدی Hom-Bot Turbo+ ال‌جی این است که می‌توان از راه دور به آن فرمان داد. مثلاً زمانی که خارج از منزل یا محل کار هستید، طبق برنامه‌ی زمانی، تمیزکاری شروع می‌شود. نگران برخورد جارو-روبات با وسایل منزل نباشید چرا که ۳ دوربین برای اسکن کردن محیط اطراف و جلوگیری از تصادم ناخواسته، روی آن قرار گرفته است.

Hom-Bot-Turbo+-2

ال‌جی برای مدیریت تمیزکاری، اپلیکیشن Robonavi را ارایه کرده است. به کمک قابلیتی به اسم Home-View می‌توان تصویر دوربین‌ها را از دور مشاهده کرد و بر کار روبات، نظارت کرد.

جاروبرقی Hom-Bot Turbo+ ال‌جی

روباتی در نقش دوربین امنیتی!

طبعاً استفاده از روبات به عنوان دوربین مدار بسته! هم امکان‌پذیر است و چه خوب است که سارقین به دوربین از نوع روبات-جارو عادت ندارند!! ال‌جی برای این کاربری هم قابلیتی پیش‌بینی کرده که روبات به محض تشخیص حرکت در محیط اطراف خویش، تصاویری به گوشی شما ارسال می‌کند.

جاروبرقی جدید ال‌جی در CES 2016 به نمایش گذاشته خواهد شد.

منبع : gizmag

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*