اسپیکر بلوتوثی Creative Woof 3 با ظاهری زیبا و کیفیت صدای عالی معرفی شد

کمپانی کریتیو ( Creative ) روز گذشته از یک اسپیکر بلوتوثی جدید با نام Creative Woof 3 ، رونمایی کرد.این بلندگوی بیسیم علاوه بر کیفیت صدای عالی، دارای طراحی زیبایی است و اسپیکری مناسب برای کاربران گوشی و تبلت می باشد.

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، ظاهر اسپیکر بلوتوث Creative Woof 3 شبیه یک زنگوله‌ی کوچک وارونه است. صدا از سمت بالا خارج شده و به خوبی پخش می‌شود. تجربه‌ی کریتیو در طراحی این محصول مفید واقع شده و صدای آن بیشتر از محصولات هم‌وزن مشابه است.

Creative-Woof-3-1

اما درون ووف ۳ چه درایوری وجود دارد؟

قطر درایور داخلی ووف ۳ نسبت به نسل قبلی، ۱۲ درصد بیشتر شده و به ۴۵ میلی‌متر رسیده است. بدنه از آلیاژ فلزی مرغوب ساخته شده و در نهایت برای صداهای بم، ساب‌ووفر پسیو نسبتاً بزرگی درون ووف ۳ قرار گرفته است.

ساختار داخلی اسپیکر بلوتوث کریتیو Creative Woof 3

ساختار داخلی اسپیکر بلوتوث کریتیو Creative Woof 3

ووف ۳ با وجود میکروفون داخلی که البته از نظر پنهان است، می‌تواند برای مکالمات تلفنی هم به خدمت گرفته شود. کافی است آن را با اتصال بی‌سیم بلوتوث به گوشی خود متصل کنید.

اگر مقصود صرفاً پخش موسیقی باشد، می‌توان از میکرواس‌دی به صورت مستقیم استفاده کرد. فایل‌های mp3 و wma ذخیره شده روی میکرواس‌دی، مستقیماً دیکد و پخش می‌شوند. به جز mp3 player داخلی، می‌توان از DAP داخلی هم استفاده کرد. منظور از DAP یا digital audio player، دیکدری برای پخش کردن فایل‌های موسیقی بدون افت کیفیت یا Lossless است. ووف ۳ از فرمت‌های بدون افت کیفیت WAV و FLAC و APE پشتیبانی می‌کند.

connectivity_header

عمر باتری اسپیکر بلوتوث کریتیو ووف ۳ حدود ۶ ساعت است و از طریق پورت USB شارژ می‌شود. ویژگی جالب توجه ووف ۳ این است که اگر به PC از طریق USB متصل شده باشد، فرآیند شارژ و در عین حال پخش موسیقی هم‌زمان انجام می‌شود. بنابراین می‌تواند اسپیکر کوچکی برای کامپیوتر شما باشد.

پورت مفید دیگری که روی ووف ۳ می‌بینیم، جک ورودی ۳.۵ میلی‌متری است. با این ورودی می‌توان تقریباً هر وسیله‌ی صوتی را به اسپیکر بلوتوث کریتیو متصل کرد.

ووف ۳ کریتیو در رنگ‌های آبی، قرمز، نقره‌ای و قهوه‌ای متناسب با چهار فصل سال عرضه می‌شود و قیمت آن ۵۰ دلار اعلام شده است.

منبع : Creative

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*