هواوی آنر ۷ پلاس مجوز TENNA را دریافت کرد

به تازگی گوشی جدیدی از هواوی به نام KIW-AL20 توانسته از آزانس TENNA چین تاییده دریافت کند. این موبایل جدید صفحه‌ی ۵.۵ اینچی دارد، درست مانند آنر ۷ پلاس. با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد گوشی جدید هواوی بدانید.

همانطور که گفتیم گوشی جدید صفحه ای به اندازه‌ی ۵.۵ اینچ دارد و باعث شده تا آن را آنر ۷ پلاس در نظر بگیرند. این موبایل جدید از چیپست Kirin 950 استفاده خواهد کرد. بر روی تراشه که توسط خود هواوی طراحی و ساخته شده، یک پردازنده‌ی ۸ هسته ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز قرار دارد. محصول جدید کمپانی چینی دارای ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بوده که می‌توانید به لطف درگاه کارت حافظه‌ی microSD آن را به ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهید.

در عقب آنر ۷ پلاس (Honor 7 Plus) یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و در جلوی آن یک دوربین ۵ مگاپیکسلی قرار دارد که می‌توانید با استفاده از این دوربین تصاویر سلفی گرفته و چت ویدیویی داشته باشید. Huawei در موبایل خود از اسکنر اثر انگشت استفاده کرده و همراه با سیستم عامل اندروید ۵.۱.۱ آن را عرضه خواهد نمود. بدنه‌ی فلزی KIW-AL20 دارای ضخامت ۸.۱۵ میلی‌متری بوده و ۱۵۸ گرم نیز وزن دارد. این موبایل از ارتباطات ۴G پشتیبانی کرده و در رنگ‌های طلایی، خاکستری و نفره ای عرضه خواهد شد.

آیا KIW-AL20 همان Honor 7 Plus است؟ باید بگویم که هنوز مشخص نیست. در هر صورت این موبایل توانسته از TENNA مجوز لازمه را دریافت کرده و احتمالا به زودی توسط هواوی معرفی خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر این گوشی را مشاهده نمایید.

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اقا کسی میدونه دوربین هوایی چطوره؟
    عکس با گوشیا سامسونگ که اکثرا فاجعست. منظوذم زمانیه که رو پی سی لودش کنی و زووم کنی.
    عکس با گوشی سونی و الجی و اکثرا خوبه؟
    ولی تا حالا کسی از کیفیت دوربین هواویی یا شیائومی چیزی نگفته.

    • یاشار فتحعلی زاده

      در حال حاضر با توجه به چیزی که گفتین مدل اکسپریا z5 برای شما مناسب هست که دوربین ۲۳ مگاپیکسلی داره و در صورتی که روی تصاویر گرفته شده با این دوربین زوم کنید، مشاهده می‌کنید که چقدر کیفیت تصاویر بالاست. شیائومی و هواوی هم مدل‌های مختلف دارن و باید بررسی بشن اما جنگ سر دوربین برتر همیشه بین پرچم‌داران ال جی، سونی، اپل و سامسونگ بوده.