سامسونگ گلکسی اس ۷ در ۳ مدل با سایزهای ۵.۱ ، ۵.۵ و ۶ اینچی معرفی خواهد شد

اخبار و شایعات مربوط به پرچم داران سامسونگ هر روز منتشر می گردند.در بیشتر این خبر ها آمده است که سامسونگ امسال گلکسی اس ۷ را در ۴ مدل و با سایزهای متفاوت روانه بازار خواهد کرد.امروز اما تصویری منتشر شده که نشان می دهد احتمالا در سال آینده شاهد ارائه ۳ مدل گلکسی اس ۷ در ۳ سایز ۵.۱ ، ۵.۵ و ۶ اینچی خواهیم بود.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

خانواده کهکشانی های رده بالای سامسونگ هر سال پرجمعیت تر می شود.خانواده گلکسی ( Galaxy ) سامسونگ با تولد گلکسی S ، تشکیل شد.پس از آن و عرضه چند مدل از سری گوشی های گلکسی اس ، سری نوت ( Note ) هم به خانواده گوشی های پرچم دار سامسونگ پیوست.سامسونگ پس از آن پرچم داران خود را به نمایشگر خمیده مجهز کرد و به بدین صورت سری اج شکل گرفت.اما این تعداد پرچم دار برای سامسونگ کافی نبود و این کمپانی سال گذشته با اضافه کردن پسوند پلاس به پرچم داران خود باز هم تعداد گوشی های رده بالای خود را افزایش داد.

حالا شایعات خبر از عرضه ۴ دستگاه با نام های S7، S7 Edge، S7 Edge Plus و S7 Plus می دهند.(هرچند که فعلا کاری با عضو جدید فبلت های سری نوت در سال ۲۰۱۶ نداریم) اما به نظر می رسد که قضیه معرفی ۴ دستگاه احتمالا به واقعیت نخواهد پیوست و سامسونگ یکی از مدل های خود را از خط تولید خارج کرده است.

تصویری که مشاهده می کنید از طرف کمپانی ITSKINS که یکی از سازندگان کیف برای تلفن های هوشمند است منتشر شده و به خوبی مشخص است که آنها تنها ۳ محصول برای سال آینده سامسونگ در نظر گرفته اند. گلکسی اس ۷ دارای نمایشگر ۵.۱ اینچی، گلکسی اس ۷ اج دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی و S7 Plus هم با اندازه صفحه نمایش ۶ اینچی و در نتیجه S7 Edge Plus از لیست خارج شده است.

چنین شایعاتی باعث به وجود آمدن سوالات متعددی می شود. چند روز پیش یکی از مدیران سامسونگ در مصاحبه ای اعلام کرده بود که این شرکت قصد دارد در سال ۲۰۱۶ روی تلفن های ارزان قیمت تمرکز بیشتری داشته باشد و آمار فروش این شرکت (که حاکی از سهم عمده تلفن های ارزان قیمت سری J در درآمد بخش موبایل سامسونگ بود) نیز این صحبت ها را تائید می کردند.

اما عرضه سه یا چهار تلفن هوشمند در سری پرچم داران مسلما باعث می شود فروش سامسونگ در این بخش بین آنها تقسیم شود و چند مدل از آنها قربانی سایرین شوند. برای مثال بین S7 Edge و S7 Edge Plus در صورت وجود و البته خود S7 تنها اندازه عامل متغیر خواهد بود و به نظر می رسد سامسونگ باید از سال گذشته و فروش نه چندان رضایت بخش S6 Edge و S6 Edge Plus درس های زیادی گرفته باشد.

البته همه این ها در صورتی هستند که Note 6 را در نظر نگیریم. وگرنه چه تفاوت معناداری به جز قلم S Pen بین یک تلفن هوشمند از سری S با اندازه نمایشگر ۶ اینچ و یک نوت وجود خواهد داشت؟ آیا سامسونگ قصد دارد سری نوت را با گلکسی S7 Plus یکپارچه کند؟ هنوز نمی توان پاسخی قطعی به این پرسش ها داد و برای روشن تر شدن شرایط باید کمی بیشتر و تا زمان معرفی محصولات جدید سری S صبر کنیم.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. گیر اوردین مارو؟
    خداوکیلی؟
    هر روز یه عدد میاد.اخرش ما نگرفتیم قرار چند تا مدل باشه.