رندرهای جدیدی از آیفون ۷ منتشر شد

یک وب سایت چینی که متعلق به سازنده‌ی اجزای گوشی‌ست، به تازگی تصاویری از رندر گوشی آیفون ۷ را منتشر نموده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

البته چندان نمی‌توان به این تصاویر اعتماد کرد و احتمال صحت نداشتن تصاویر نیز وجود دارد. طبق آنچه که سایت چینی ادعا کرده، تصاویر رندری که در ادامه مشاهده خواهید نمود، متعلق به نسل بعدی گوشی‌ هوشمند آیفون خواهد بود. طراحی‌ها نیز خبر از شیشه‌ی ۲.۵ بعدی و کناره‌های فلزی می‌دهند.

آیفون ۷ (iPhone 7) به احتمال زیاد نازک‌تر از مدل‌های حال حاضر است، اما از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز استفاده خواهد شد. این جک در پایین گوشی قرار داده شده. همانطور که می‌دانید اخباری وجود داشت مبنی بر اینکه قرار است اپل جک هدفون را دیگر در گوشی‌های جدید خود به کار نبرد تا بتواند موبایلی طراحی کند که ضد آب بوده و جای بیشتری برای باتری داشته باشد. بنا به گزارشات قرار بود جای جک هدفون از پورت لاتنینگ استفاده شود.

یکی از رندرها درون گوشی را نشان می‌دهد که با دقت بیشتر متوجه استفاده از تراشه‌ی A10 خواهید شد. بنابراین اگر رندرها صحیح باشند، قرار است شاهد یک تراشه‌ی جدید در نسل بعدی آیفون باشیم. در رندر دیگری نیز موبایل بر روی یک پد شارژر بی سیم قرار دارد.

در ادامه می‌توانید تصاویر رندر را مشاهده نمایید.

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*