گوشی‌های موتو G13 و G23 و E13

سه گوشی ارزان قیمت موتو G13 و G23 و E13 موتورولا معرفی شدند

موتورولا از سه گوشی ارزان قیمت به‌نام‌های موتو G13 ، موتو G23 و موتو E13 با مشخصات فنی پایین‌رده، قیمت مناسب و طراحی زیبا رونمایی کرد.

موتورولا ساعاتی پیش از دو گوشی میان‌رده موتو G53 و G73 رونمایی کرد. اما کار آن‌ها هنوز تمام نشده است. این شرکت سه گوشی اقتصادی و ارزان قیمت جدید موتو G13 ، موتو G23 و E13 را هم رونمایی کرد که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

گوشی‌های موتو G13 و G23

اول با دو گوشی موتورولا جی ۱۳ و جی ۲۳ شروع می‌کنیم. گوشی‌هایی که به نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ا‌چ‌دی و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی مجهز هستند. موتورولا روی این گوشی‌ها از اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس استفاده کرده و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را نیز در اختیار دارند. دوربین سلفی مدل موتو G23 با یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی عملکرد بهتری از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی موتو G13 خواهد داشت.

در بخش دوربین‌های پشتی هر دو از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و اندازه پیکسل ۰.۶۴ میکرومتری استفاده می‌کنند. اما در حالی که مدل جی ۲۳ از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو بهره می‌برد، برادر ارزان قیمت‌ترش به دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق مجهز است.

موتورولا در قلب تپنده این گوشی‌ها از چیپست Helio G85 مدیاتک با ۴/۸ گیگ رم و حافظه ۶۴/۱۲۸ گیگابایتی استفاده کرده است. گرچه هر دو آن‌ها را می‌توانید با یک اسلات microSD تا ۱ ترابایت ارتقا دهید. ظرفیت باتری این دو گوشی نیز ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است، اما شارژدهی متفاوتی دارند. مدل G23 با توان ۳۰ واتی و مدل G13 نیز با توان ۲۰ واتی شارژ می‌شوند. هر دو آن‌ها به اندروید ۱۳ نیز مجهز هستند.

گوشی‌های موتو G13 و G23

گوشی موتو G23 در رنگ‌های زغالی مات، سفید مرواریدی و آبی استیل و قیمت ۲۳۰ یورو عرضه می‌شود. برادر آن را هم می‌توانید با قیمت ۱۸۰ یورویی و در رنگ‌های زغالی مات، آبی اسطوخودوسی و رزگلد تهیه کنید.

گوشی موتو E13

در کنار این دو گوشی، یک گوشی اقتصادی‌تر به‌نام موتو E13 نیز معرفی شده است که به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD اچ‌دی با نرخ رفرش ۶۰ هرتزی مجهز است. در بالای نمایشگر این گوشی نیز یک بریدگی به شکل قطره آب طراحی شده تا از یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی میزبانی کند. در پشت دستگاه هم یک دوربین تک لنزی ۱۳ مگاپیکسلی حضور دارد.

موتورولا موتو E13

این گوشی خیلی ارزان قیمت است، بنابراین نباید انتظار مشخصات فنی خیلی خاصی را از آن داشته باشید. به‌طور مثال در قلب تپنده آن یک چیپست ناشناخته به‌نام Unisoc T606 حضور دارد که ۲/۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی (ارتقاپذیر توسط کارت microSD)‌ آن را همراهی می‌کنند. یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که با توان حداقلی ۱۰ واتی شارژ می‌شود و نسخه سبک Android 13 Go روی آن نصب است.

موتورولا موتو E13

موتورولا این گوشی را در رنگ‌های مشکی، سبز و سفید و با قیمت ۱۲۰ یورویی وارد بازار خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*