آیا امروز LeTV Max Pro، اولین موبایل با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ معرفی خواهد شد؟

طبق اخباری که منتشر شده، امروز به احتمال زیاد شاهد رونمایی از موبایل بالارده‌ی LeTV Max Pro که در آن از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده شده خواهیم بود. در ادامه با گحت نیوز همراه باشید.

در اکانت Weibo کمپانی یک تیزر قرار گرفته که خبر از یک رونمایی بزرگ در کنفرانس خبری امروز LeTV می‌دهد. چیزی که باعث اهمیت این رونمایی می‌شود، احتمال رونمایی از اولین موبایلی‌ست که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده می‌کند. این تراشه آخرین دستاورد کوالکام است که از یک پردازنده‌ی ۴ هسته ای استفاده می‌کند که از هسته های ساخت کوالکام به نام کریو (Kryo) در آن به کار رفته است. در کنار پردازنده‌ی اصلی، یک پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ نیز قرار دارد تا کارهای گرافیکی را به عهده گیرد. در تیزری که منتشر شده، در کنار تاریخی که امروز را نشان می‌دهد، اعداد ۰-۲-۸ هایلایت شده اند که احتمالا منظور همان اسنپدراگون ۸۲۰ است.

با اینکه در تیزر نام موبایل ذکر نشده، اما LeTV اولین کمپانی‌ست که اعلام کرده از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ در موبایل جدید خود استفاده خواهد کرد. این اتفاق رخ داد که در ماه اوت گذشته، یک بنچمارک GFXBench نشان داد که موبایل LeTV Max Pro از اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده می‌کند. جالب است بدانید که این موبایل در بنچمارک AnTuTu توانست امتیاز فوق العاده‌ی ۱۳۳,۳۵۷ را کسب کند.

در موبایل جدید LeTV از یک صفحه‌ی ۵.۵ اینچی با رزوشولن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت رام یا فضای داخلی استفاده شده است. در کنار تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، از یک سنسور اثر انگشت اولتراسونیک کوالکام نیز استفاد شده که شما دیگر نیازی به قرار دادن انگشت خود بر روی دکمه ای ندارید، کافی‌ست که انگشت خود را بر روی صفحه قرار دهید تا موبایل شما را شناسایی کند.

یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی نیز در عقب موبایل قرار دارد و برای تصاویر سلفی نیز از یک موبایل ۴ مگاپیکسلی اولتراپیکسل استفاده شده است. باتری موبایل نیز ۳,۴۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت ظرفیت داشته و به لطف سیستم عامل اندروید ۶.۰ که به صورت از پیش نصب شده در موبایل قرار گرفته، می‌توانید ساعت‌ها با گوشی خود بازی کرده یا فیلم تماشا کنید.

LeTV-Max-Pro-1

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*