لنوو LINK 32GB تصویری از گوشی هوشمندتان را روی کامپیوتر ارائه می کند

کمپانی لنوو محصول جالبی را در نمایشگه CES امسال ارائه کرده که با عنوان لنوو LINK 32GB شناخته می شود. این گجت کوچک، در قالب یک دانگل ارائه شده تا تلفن همراه مجهز به سیستم عامل اندروید را به آن متصل کنید تا به این وسیله تمامی اپلیکیشن ها به همراه خود سیستم عامل اندروید روی ویندوز اجرا شود. این عمل در واقع نتیجه یک رویداد تصویر در تصویر است که می‌توانید گوشی هوشمند خود را در مانیتور کامپیوتر داشته باشید.

علاوه بر این ، وقتی که لنوو LINK 32GB را به کامیپوتر خود متصل می‌کنید، سیستم عامل اندروید در قاب ویندور اجرا می‌شود. از این طریق تمامی اپلیکیشن های گوشی با موس و صفحه کلید قابل کنترل است. همچنین شما می‌توانید عکس ها، فیلم ها، موسیقی و تمام فایل های مورد نظر خود را از کامپیوتر به گوشی هوشمند منتقل کنید. همه اینها با وجود کنترل گوشی هوشمند از طریق PC صورت می‌پذیرند.

Lenovo-LINK-32GB-2-640x324

هنگامی که دانگل را متصل می‌کنید، به دور از هر گونه زحمتی قادر خواهید بود آپلود فایل، ایمیل و اسناد را در یک فضای ابری در دسترس داشته باشید. لنوو LINK 32GB یک راه سریع و بی درد سر برای اتصال بین گوشی هوشمند و کامپیوتر است که تمام آنچه نیاز است را به شما ارائه خواهد کرد.

LINK 32GB به خوبی اندروید ۵.۱ یا بالاتر را روی ویندوز ۷/۸/۸.۱ و ۱۰ احرا خواهد کرد. همچنین شما ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی را در ابعاد ۷۸ در ۲۱ در ۹ میلی‌متر به دست خواهید آورد. این دستگاه قرار است در مارس ۲۰۱۶ با قیمت ۳۹.۹۹ دلار عرضه شود.

منبع: ubergizmo

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*