DJI Inspire 1 Pro

رونمایی از پهبادهای مخصوص تصویربرداری جدید DJI در نمایشگاه CES 2016

یکی از کاربردهای مهم پهبادها یا همان هواپیماهای بدون سرنشین کوچکی که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند، تصویر برداری هوایی است.حالا وشرکت DJI از دو پهباد جدید با نام های Phantom 3 4K و Inspire 1 Pro در نمایشگاه CES لاس وگاس رونمایی کرده که مخصوص فیلم برداری و استفاده در پروژه های بزرگی نظیر فیلم های سینمایی ساخته شده اند.

DJI Phantom 3 4K

DJI Phantom 3 4K

همانطور که اشاره شد ، پهباد Phantom 3 4K بیشتر به منظور ساخت فیلم در سینما طراحی شده و نسبت به نسل قبلی خود یعنی Phantom 3 دارای قدرت بیشتری در برقراری ارتباط با وای فای می باشد.این پهباد همچنین قادر است تا فاصله ۱.۱۹ کیلومتری پرواز کرده و اطلاعات را به کاربر خود ارسال نماید.

DJI Inspire 1 Pro

DJI Inspire 1 Pro

شرکت DJI در کنار معرفی Phantom 3 4K پهبادی دیگر با نام  Inspire 1 Pro را نیز معرفی کرده است .Inspire 1 Pro نسبت به Phantom 3 4K دارای قدرت بیشتری است و در دسته ی حرفه ای‌ها جای می‌گیرد.این پهباد بر روی خود دوربینی با قدرت ۱۶ مگاپیکسل و توانایی فیلم برداری ۴k با ۳۰ فریم بر ثانیه را داراست.

قیمت پهباد Phantom 3 4K مبلغ $۹۹۹ دلار اعلام شده و برای خرید نسخه ی حرفه ای تر یعنی Inspire 1 Pro باید  $۴,۴۹۹ پرداخت کرد.

منبع : ENDGADGET

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*