میدانید قیمت تمام شده iPad 3 چند است؟

 

 

در حالی که این روزهای پایگاه‌های خبری مختلف اخباری را پیرامون امکانات و قابلیت‌های مدل جدید رایانه لوحی اپل منتشر می‌کنند، مرکز تحقیقاتی IHS iSuppli قیمت قطعات به‌کار برده شده و قیمت نهایی این محصول را محاسبه و اعلام کرد. به گفته این مرکز تحقیقاتی، هر دستگاه iPad ۳ که قرار است به زودی به‌صورت رسمی معرفی شود با قیمتی بالغ بر ۳۱۶ دلار در شرکت اپل به تولید می‌رسد. 

بر این اساس کارشناسان اعلام کرده‌اند که هزینه تولید iPad ۳ نسبت به مدل قبلی آن ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش یافته که البته این اتقاق روی قیمت نهایی این محصول برای فروش در بازار تاثیرگذار نخواهد بود.
قیمت تمام شده رایانه لوحی اپل با پیش‌بینی‌های مرکز IHS iSuppli نسبت به گزارش مشابه منتشر شده از سوی مرکز تحقیقاتی UBM شش دلار بیشتر است. اپل در تولید این محصول از شرکت‌هایی کمک گرفته است که در تولید iPad ۲ نیز با آن‌ها همکاری داشت.
به گفته اپل، باتری به کار برده شده در این مدل جدید از iPad نسبت به مدل قبلی آن ۷۰ درصد انرژی را بیشتر در خود ذخیره می‌کند و قیمت تمام شده آن در شرکت اپل ۳۲ دلار است. گفته می‌شود که باتری iPad ۲ با قیمتی بالغ بر ۲۵ دلار در شرکت اپل به تولید رسیده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*