Xcooter، نسل جدید اسکوتر در نمایشگاه CES 2016

استارت آپ امریکایی Smart-Rhino ساکن میامی، امروز در نمایشگاه CES از محصولی مرغوب رونمایی کرد. اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که از سواری با موتورسیکلت هایی که با سرعت بالاتر از ۲۴ کیلومتر بر ساعت حرکت می کنند لذت می برند، حال Xcooter، تجربه ای پویا تر برایتان رقم خواهد زد.

این وسیله نقلیه به راحتی جمع و جور می شود و می توان در گوشه ی آپارتمان یا محل کار قرار داد. اگزوز Xcooter از حساسیت بالایی برخوردار است، گرچه چند ثانیه ای طول می کشد تا با سرعت بالا همگام شود. اگر بی پروایانه  یا  غیرمحتاطانه رانندگی نکنید افتادن از روی اکس کوتر تقریبا غیرممکن بنظر می رسد. البته این موضوع بدین معنا نیست که نتوانید با این اسکوتر مانور دهید.

نمایشگر سرعت و مسافت دیجیتالی دستگاه سمت راست اهرم ترمز قرار گرفته است. از نگاه Smart-Rhino، روشن و خاموش کردن چراغ و بوق برای به کنار راندن افراد در مسیر کفایت می کند. این محصول رقیب اسکوتر URB-E می باشد که در CES 2014 معرفی شد.

Xcooter برای مسافت های کوتاه و درون شهری حداکثر تا ۲۵ کیلومتر با سرعت ۲۷ کیلومتر بر ساعت طراحی شده است. با توجه به سرعت اسکوتر، نیازی به گواهینامه ی رانندگی در بیشتر ایالت های امریکا ندارید. درضمن باتری دستگاه از نوع لیتیوم-یون ۳۶ ولتی می باشد که به واسطه ی شارژر دیواری عرض ۴ ساعت شارژ می شود.

به هنگام بلند کردن Xcooter با دست، کمی احساس سنگین وزنی خواهید کرد، چرا که حدود ۱۹ کیلوگرم وزن دارد. البته به لطف وجود چرخ های آن، می توانید آن را کوچک کرده و برروی زمین به دنبال خود بکشید. همچنین می توانید بارهایتان را تا سقف ۱۲۰ کیلوگرم با این اسکوتر جابجا کنید.

Edgardo Jovet، مدیرعامل استارت آپ Smart-Rhino بیان می کند”برخلاف سایر محصولات معرفی شده در CES 2016، Xcooter هنوز درح دست ساخت است ولی می توانید آن را با تخفیف، ۱,۴۹۹.۹۹ دلار پیش خرید کرده و ماه بعد تحویل بگیرید.” این کار با هدف افزایش فروش قبل از آغاز فروش عمومی در بهار صورت گرفته است. بعد از انتشار Xcooter در فروشگاه های سطح شهر، با افزایش قیمت ۲۰۰ دلاری روبرو خواهیم شد.

منبع : TheVerge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*