با هدفون سه بعدی Sennheiser تجربه‌ی واقعیت مجازی را تکمیل کنید

واقعیت مجازی بدون صدای باکیفیت ناتمام به نظر می‌رسد، حتی اگر هدست واقعیت مجازی قدرتمندی داشته باشید که بتواند شما را به دنیای دیگری منتقل کند، نبود صدای سه بعدی لذت این تجربه را از بین خواهد برد. اما Sennheiser می‌خواهد با هدفونی که ساخته، لذت واقعیت مجازی را با صدای سه بعدی تکمیل کند. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

هدست‌های واقعیت مجازی در حال آماده شدن برای عرضه هستند و امسال شاهد عرضه‌ی محصولاتی مانند Oculus Rift خواهیم بود. در کنار تجربه‌ی واقعیت مجازی، چیزی که مورد نیاز به نظر می‌رسد صدای سه بعدی‌ست که بتواند در حد محتویات واقعیت مجازی باشد و کاربر را بیشتر تحت تاثیر قرار دهد.

امروز در رویداد CES، کمپانی Sennheiser هدفون AMBEO را معرفی نمود. یک تکنولوژی سه بعدی که قرار است ضبط و تولید صدا را متحول سازد.

مدیر عاملان کمپانی در مورد این هدفون گفته اند:

صدای سه بعد یک تکنولوژی رو به رشد است، که می‌تواند تجربه‌ی کاربران در یک محدوده‌ی وسیعی از اپلیکیشن‌ها و محتویات مختلف مانند بازی‌های واقعیت مجازی، ضبط صدا و رسانه ها را چندین برابر کند.

کمپانی آلمانی به صورت همزمان بر روی تکنولوژی صدای ۹.۱ نیز کار می‌کند. بنابراین صدای فراگیر چیز جدیدی برای آن‌ها نیست، اما با استفاده از یک الگوریم جدید که صدا را در EDEN محلی می‌کند، یک بازی واقعیت مجازی، و میکروفون جدیدی که روش ضبط صدا در محصولات واقعیت مجازی را تعییر می‌دهد، به نظر می‌رسد که کمپانی Sennheiser در حال تغییر در محصولات خود است تا صدای فراگیر را امسال برای مصرف کنندگان خود فراهم سازد.

منبع: engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*