با پیمایشگر برقی Street Surfer آشنا شوید

دیگر نیازی به اسکوتر و اسکیت بورد ندارید. سه چرخه‌ی Street Surfer پیمایشگر جدیدی‌ست که با آن در شهر جا به جا خواهید شد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

یک عده هستند که بر روی اسکوتر سوار شده و به راحتی در کوچه ها و خیابان‌ها مانور می‌دهند. عده‌ی دیگری نیز هستند که نیاز به کمی کمک در حفظ تعادل دارند. کمپانی Cycle Board نیز برای آن‌ها Street Surfer را ساخته تا مانند دیگران لذت و هیجان سوار شدن بر روی دستگاه‌های این چنینی را تجربه کنند.

این دستگاه تقریبا ترکیبی از سورتمه و اسکیت بورد است که به آن فرمان نیز اضافه شده تا به راحتی بتوانید در خیابان‌ها مانور دهید. به کمک طراحی خاصی که Street Surfer دارد می‌توانید مانند یک موج سوار مانورهای نرمی داشته و به لطف فرمان و ساختار چرخ‌های جلو تعادل خود را نیز حفظ کنید.

Street Surfer 1

Street Surfer برفی می‌تواند  در هر شارژ بین ۱۵ تا ۲۰ مایل مسافت طی کند و البته وزن شما و شیب مسیری که طی خواهید نمود نیز بر روی این مدت زمان تاثیر خواهد گذاشت. فرمان جلو نیز قابل تنظیم بوده و همچنین برای حمل ساده‌تر دستگاه می‌توان آن را تا کرد.

نیروی برق به چرخ عقب دستگاه منتقل شده و می‌توان با Street Surfer به سرعت ۲۰ مایل بر ساعت رسید. البته این سرعت زیادی به نظر می‌رسد. همچنین ترمز نیز به صورت دیسکی بوده و در چرخ عقب کار گذاشته شده است.  از دیگر امکانات می‌توان به جایگاهی برای موبایل، قفل و همچنین بوق اشاره نمود.

Street Surfer 2

Street Surfer دارای موتور برقی ۴۸V 450W با پنج حالت قدرت است

در حال حاضر Street Surfer در مراحل ساخت خود به سر می‌برد اما قرار است که در ماه فوریه کیک استارتر خود را شروع کند.

منبع: Cnet

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*