نگاهی نزدیک به ساعت هوشمند گلکسی گیر S2 کلاسیک در رنگ های رزگلد و پلاتینیومی

سامسونگ گلکسی گیر اس ۲ کلاسیک، به راحتی عنوان یکی از بهترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۱۵ را از آن خود کرد. این ساعت نواری دارد که با قابلیت چرخش خود،  اعمال زیادی را انجام خواهد داد. این دستگاه یک ساعت شیک و راحت است که ابتدا در رنگ های سفید و سیاه ارائه شد. اما در نمایشگاه سالانه‌ی CES، دو رنگ پلاتینیومی و رز گلد به این مجموعه اضافه شدند.

اول از همه به رنگ رز گلد می‎‌پردازیم، رنگی که از نگاه سامسونگ بسیار زیبا است و محصولاتی همچون گلکسی نوت ۵ را با این رنگ ارائه نمود. ساعت هوشمند سامسونگ با وجود چنین رنگی بسیار متمایز از دیگر دستگاه ها شده است. در پایین می‌توانید ساعت مذکور را از زوایای مختلف مشاهده کنید.

دومین رنگی که سامسونگ به تازگی آن را ارائه کرده، گلکسی گیر اس ۲ پلاتینیومی است. این رنگ در مقایسه با رز گلد کم جلا تر به نظر می‌رسد و زرق برق آنچنانی ندارد. اما هنوز هم بسیار شیک و کاربر پسند است. در پایین می‌توانید این رنگ را در تمام زوایا مشاهده کنید.

لازم به یاد آوری است که در هر دو ساعت هوشمند سامسونگ، یعنی گلکسی گیر اس ۲ و گلکسی گیر اس ۲ کلاسیک، سیستم پرداخت انحصاری سامسونگ با نام سامسونگ پی در دسترس است. این سیستم در حال حاضر در گلکسی اس ۶ / اس ۶ اج / اس ۶ اج پلاس / نوت ۵ موجود است و کاربرانی که در کره‌جنوبی و آمریکا سکونت دارند می‌توانند از این سیستم استفاده کنند. البته به زودی کشور های دیگری به این لیست اضافه خواهد شد.

در ادامه شما می‌توانید تیزر این دو رنگ جدید از ساعت هوشمند سامسونگ را مشاهده کنید. هنوز قیمت نسخه های جدید منتشر نشده است اما انتظار میرود به زودی ارائه شوند و به همین ترتیب به زودی در اختیار کاربران قرار گیرد.

منبع:phonearena

 

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*