آمار مالی اچ تی سی در سال ۲۰۱۵ منتشر شد؛ درآمد همچنان درحال سقوط آزاد

سال ۲۰۱۵ به پایان رسیده است و شرکت های دنیای تکنولوژی آمار فروش و سود خود را طبق سال های گذشته برای سهام داران اعلام می کنند.One M9، پرچمدار اچ تی سی در سال گذشته ی میلادی بود که کار بسیار سختی دربرابر پرچمداران سایر کمپانی ها نظیر سامسونگ و اپل داشت؛ که البته آمار فروش و محبوبیت پایین آن نشانگر موفقیت نه چندان این اسمارتفون بود.

احتمالا با ما موافق هستید که بهتر است HTC همه چیز را درباره ی سال ناموفق ۲۰۱۵ فراموش کند. این شرکت برای برگرداندن ورق به سمت خود One A9 را معرفی کرد. موبایلی که علی رغم آپدیت زودهنگام و هزینه های فراوانی که این شرکت تایوانی برای تبلیغات این دستگاه متقبل شده بود، نتوانست آنطور که باید و شاید در فروش HTC نقش مهمی ایفا کند.

آذرماه گذشته، چشم بادامی ها ۱۹۵.۷ میلیون دلار فروش داشتند که نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته با افت ۵۷.۰۸ درصدی همراه بود. این درآمد هنگامی شما را متوجه عمق فاجعه می کند که بدانید این شرکت در همین ماه در سال ۲۰۱۴ درآمدی برابر با ۴۵۵.۹ میلیون دلار داشتند!

سال گذشته ی میلادی سود خالص این شرکت ۳.۶۵ میلیارد دلار بوده است که باز هم نسبت به سال قبل ( ۵.۶۴ میلیارد دلار) با افتی ۳۵.۲۴ درصدی همراه شده است.

با این وجود؛ طرفداران HTC به پرچمدار سال جدید میلادی این شرکت، One M10 امیدوارند. طبق شنیده ها، پرچمدار جدید سال ۲۰۱۶ HTC فبلتی ۶ اینچی است که رزولوشن ۱۴۴۰x2560 QHD ارائه می کند که نیروی خود را از چیپست Snapdragon 820 استفاده می کند. این گوشی احتمالا سه ماهه ی دوم سال جاری میلادی روانه ی بازار شود. ناگفته نماند HTC امسال پا را از حیطه ی تلفن های هوشمند فراتر گذاشته و چشم امیدی به هدست واقعیت مجازی وایو که قرار است فروردین برای فروش گذاشته شود دارد.

منبع : PhoneArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*