آیا آی‌پد جدید هم مشکل حرارت آی‌پد ۲ را دارد؟

 

نسل قبلی آی‌پدها یعد از مدتی استفاده داغ می‌شد. اما ممکن است آی‌پد جدید به خاطر باتری و تراشه‌های بزرگترش مشکلات مخصوص خودش را داشته باشد.
Cnet نوشت: گرم شدن مشکل اصلی آی‌پد2 بود. بنابراین تا اینجا این خبر جدیدی نیست. اما آی‌پد جدید ممکن است این مشکل را در برخی نقاط دستگاه داشه باشد.
کاربران آی پد جدید به این سایت گزارش داده اند که دستگاهای تعدادی از آنها، برخی از نقاطش گرم می‌شود. به نظر می رسد منطقه‌ای که مشکل دارد پایین‌ترین قسمت گوشه چپ دستگاه است.

به گزارشNext Web بدترین حالت وقتی است که آی پد خاموش می شود و پیغامی روی صفحه ظاهر می‌شود که آی‌پد نیاز به سرد شدن دارد. اگر چه این مشکل بسیار نادر است و حتی یکی از کاربران ادعا کرده که دستگاهش زیر تابش نور مستقیم خورشید هم همین مشکل را پیدا کرده است! اگر صادقانه قضاوت کنیم، هر دستگاه الکترونیکی زیر تابش نور مستقیم آفتاب ممکن است مشکلاتی پیدا کند.
نسل سوم آی‌پدها هم باتری بزرگتر و هم تراشته سریع تر و بزرگتری دارد که اینها تفاوت‌های قابل توجه آی‌پد جدید با آی‌پد2 هستند. بنابراین گرم شدن آنها تعجبی ندارد و کاملا قابل پیش بینی است به خصوص وقتی بدانیم که این دستگاه هم مانند سایر دستگاه‌ها و تلفن‌های همراه iOS اپل فن ندارد.
Anecdotal در روز عرضه آی پد جدید در گزارش خود اشاره کرده بود که آی پد را کمی برشته دریافت می کنید. اما این مشکل را هم آی پد 1 داشته و هم آی پد 2 و پیغام آی پد نیاز به سرد شدن دارد روی صفحه آی پد دو هم ظاهر می شده . علاوه براین کاربران اغلب فرق بین گرم شدن دستگاه و داغ کردن آن را تشخیص نمی دهند.
یکی از کارمندان فروشگاه اپل در حومه شهر لس‌آنجلس، این مطلب را تایید کرد که آی پد جدید بیشتر از آی پد 2 گرم می شود و این مشکل را مربوط به باتری دانست.
در صفحه تنظیمات دفترچه راهنمای آی‌پد ، درجه حرارت مطلوب بین 32 تا 95 در جه فارنهایت یعنی 0 تا 35 درجه سانتی گراد ذکر شده است.
نمایندگان اپل تا کنون دراین باره صحبتی نکرده اند.


منبع : Cnet

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*